hylo Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Hei, hvordan kommer jeg meg inn i det tempelet i Vivec? (Det med den lange trappa) Hvor finner jeg lockpick som klarer å åpne den låsen?
Jokko88 Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Man skal vel ikke gå inn der før sent i Main-Questen.
hylo Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 Man skal vel ikke gå inn der før sent i Main-Questen. Er det ikke mulig å dirke opp låsen altså?
MiSP Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Man skal vel ikke gå inn der før sent i Main-Questen. Er det ikke mulig å dirke opp låsen altså? Det er fullt mulig jo, men du kan ikke gjøre noe der inne før du skal inn der uansett.
Treblad Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Du må bare trene security-skillen din høyt nok. Gjerne 3/4 av tallet på låsen. Så hvis låsen er på lockpick 100, bør du helst ha security-skill på 75. Men dette varierer. Så lenge denne skillen er høy nok, kan du klare det med en vanlig lockpick.
hylo Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Skrevet 5. oktober 2004 Du må bare trene security-skillen din høyt nok. Gjerne 3/4 av tallet på låsen. Så hvis låsen er på lockpick 100, bør du helst ha security-skill på 75. Men dette varierer.Så lenge denne skillen er høy nok, kan du klare det med en vanlig lockpick. Hehe, får jeg ikke gjort noen ting der inne?
Treblad Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Tja, Lord Vivec er jo der inne. Egentlig er det ingenting å gjøre der inne før oppdraget du får i løpet av the main quest, men det ligger noen interessante ark der, samt at det er ganske gøy å prøve å drepe Vivec - så lenge du lagrer på forhånd, selvsagt.
CurSe Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Kanskje ikke fullt så morsomt å drepe Vivec. Måtte hamre løs på han ganske lenge, men det gikk til slutt Hvor mye hp har han egentlig? Hadde vært morsomt å sett hva sjelen hans er verdt
Fløtepudding Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Har du drept Vivec? Han er jo en "Gud" dvs, en som har gjort seg til gud. Jeg spilte Morrowind to ganger, og den andre gangen gjorde jeg oppdragene mer vilkårlig. Tilslutt, etter mange timer, får du snakke med Vivec, og han forklare deg hva som må til for å kverke og greier (vil ikke si mer). Han gir deg en visse ting, og forteller hva som må til for å ta knekken på "bossen". For å si det enkelt...Hvis du har drept ham, blir det sikkert en helt annen story...Morrowind er litt langdrygt, men kult hvis du prøver å løse gåtene, følge historien. Det blir ganske spennende etterhvert. Men ikke noe særlig hvis du går helt bonkers og dreper hovedpersoner. Det er jo tross alt et spill, med begrensinger.
hylo Skrevet 7. oktober 2004 Forfatter Skrevet 7. oktober 2004 Har du drept Vivec? Han er jo en "Gud" dvs, en som har gjort seg til gud. Jeg spilte Morrowind to ganger, og den andre gangen gjorde jeg oppdragene mer vilkårlig. Tilslutt, etter mange timer, får du snakke med Vivec, og han forklare deg hva som må til for å kverke og greier (vil ikke si mer). Han gir deg en visse ting, og forteller hva som må til for å ta knekken på "bossen". For å si det enkelt...Hvis du har drept ham, blir det sikkert en helt annen story...Morrowind er litt langdrygt, men kult hvis du prøver å løse gåtene, følge historien. Det blir ganske spennende etterhvert. Men ikke noe særlig hvis du går helt bonkers og dreper hovedpersoner. Det er jo tross alt et spill, med begrensinger. Har ikke drept Vivec, nei. Sitter å spiller nå faktisk... Har blitt helt hekta!
MiSP Skrevet 7. oktober 2004 Skrevet 7. oktober 2004 (endret) For å si det enkelt...Hvis du har drept ham, blir det sikkert en helt annen story... Feil - det blir ingen story i det hele tatt. Hvis du dreper en som mer vital for mainstoryen, både i Morrowind eller de to ekspansjonspakkene, så vil du få en beskjed om at "You have to live on in the doomed world you have created, or load an earlier savegame". Var noe sånt ihvertfall. Edit: Når storyen er slutt og Vivec ikke skal brukes til mer kan du fint drepe ham, men du vil framdeles få den beskjeden. Endret 7. oktober 2004 av ProZaC
~Alex~ Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 For å si det enkelt...Hvis du har drept ham, blir det sikkert en helt annen story... Feil - det blir ingen story i det hele tatt. Hvis du dreper en som mer vital for mainstoryen, både i Morrowind eller de to ekspansjonspakkene, så vil du få en beskjed om at "You have to live on in the doomed world you have created, or load an earlier savegame". Var noe sånt ihvertfall. Edit: Når storyen er slutt og Vivec ikke skal brukes til mer kan du fint drepe ham, men du vil framdeles få den beskjeden. dette er grunnen til at jeg ikke spiller lengre holdte på med tribunal og skulle reforge et sverd eller noe for almexia, brukte 2 måned på å komme så langt i tribunal story linen og når jeg hadde alle componentene skulle jeg til smithen. Han hadde jeg drept min første dag i byen, noe som ødela alt. Når jeg drepte han fikk jeg ingen beskjed om at jeg hadde fucket allt. ble veldig skuffet og sluttet
Treblad Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Har du drept Vivec? Han er jo en "Gud" dvs, en som har gjort seg til gud. Jeg spilte Morrowind to ganger, og den andre gangen gjorde jeg oppdragene mer vilkårlig. Tilslutt, etter mange timer, får du snakke med Vivec, og han forklare deg hva som må til for å kverke og greier (vil ikke si mer). Han gir deg en visse ting, og forteller hva som må til for å ta knekken på "bossen". For å si det enkelt...Hvis du har drept ham, blir det sikkert en helt annen story...Morrowind er litt langdrygt, men kult hvis du prøver å løse gåtene, følge historien. Det blir ganske spennende etterhvert. Men ikke noe særlig hvis du går helt bonkers og dreper hovedpersoner. Det er jo tross alt et spill, med begrensinger. Du må jo selvsagt ta knekken på han etter du har gjort the main-quest, eller i det minste etter du har fått all informasjonen av han.
MiSP Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 dette er grunnen til at jeg ikke spiller lengre holdte på med tribunal og skulle reforge et sverd eller noe for almexia, brukte 2 måned på å komme så langt i tribunal story linen og når jeg hadde alle componentene skulle jeg til smithen. Han hadde jeg drept min første dag i byen, noe som ødela alt. Når jeg drepte han fikk jeg ingen beskjed om at jeg hadde fucket allt. ble veldig skuffet og sluttet Uff... Megakjipt Skulle nesten tro at det var fikset i en eller annen patch... Men uansett er det jo bare piece of cake å stille det inn selv. Noen som har Construction Set installert (det har ikke jeg for øyeblikket) kan jo bare lage det og legge den ut her...
HMaster Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Tror det går an å bare skriv inn no jall i console, så kommer folk tilbake igjen. Kanskje litt vanskelig på xbox men...
Akira Kurosawa Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 (endret) For å si det enkelt...Hvis du har drept ham, blir det sikkert en helt annen story... Feil - det blir ingen story i det hele tatt. Hvis du dreper en som mer vital for mainstoryen, både i Morrowind eller de to ekspansjonspakkene, så vil du få en beskjed om at "You have to live on in the doomed world you have created, or load an earlier savegame". Var noe sånt ihvertfall. Edit: Når storyen er slutt og Vivec ikke skal brukes til mer kan du fint drepe ham, men du vil framdeles få den beskjeden. dette er grunnen til at jeg ikke spiller lengre holdte på med tribunal og skulle reforge et sverd eller noe for almexia, brukte 2 måned på å komme så langt i tribunal story linen og når jeg hadde alle componentene skulle jeg til smithen. Han hadde jeg drept min første dag i byen, noe som ødela alt. Når jeg drepte han fikk jeg ingen beskjed om at jeg hadde fucket allt. ble veldig skuffet og sluttet hehe det husker jeg hvis vi hadde litt mer erfaring med editoren hadde det gått du er mannevond alex morrowind har sine glipp også Endret 10. oktober 2004 av Akiro Curosawa
Fløtepudding Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Gjort er gjort. Det er ikke lurt å drepe de som driver sjapper i RPG'er. Driver en liten butikk selv, og vil ikke bli drept av desperate kunder MEN: Jeg raida ei sjappe i FALLOUT 2, og fikk fete våpen helt "gratis". Jeg husker godt det. Brøt meg inn bakveien, drepte bikkja og innehaveren i "New Reno". Fikk tungt utstyr og smadret alt og alle i begynnelsen av spillet. Klart spill har sine begrensninger, men i Fallout 2 ble jeg faktisk overasket av spillet selv. I slutten må man nemlig bruke HJERNEN. Fallout 1 og 2 er de beste rollespill noensinne, mener jeg. Alt stemmer, rå vold, humor, spill-balanse og story.
MiSP Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Tror det går an å bare skriv inn no jall i console, så kommer folk tilbake igjen. Kanskje litt vanskelig på xbox men... Mulig at alle kommer til live igjen, men problemet er at når noen veldig viktige personer dør, er det gjerne et script som blir kjørt som endrer masse rart. Og da er det ikke bare å skrive inn noen konsollkommandoer...
Fløtepudding Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Tror nok det jeg, at 99% av spillerene skjønner at det er et spill. Man kommer ikke videre etter å ha drept hovedpersonene som gir deg historien. Det var det som var så fantastisk. Jeg kom videre (i fallout2). Men dagens spill er jo mere avansert en det var. Tror nok at folk har litt peiling. Man lever jo ikke i gamedesignerland. Eller? :!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå