amilost Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Hei! Jeg skulle tatt screen shots imens jeg spiller men vet ikke om noen anne metode enn å bruke PrtSc knappen og lime inn bildene i word.... Hva er det beste print screen programmet der jeg slipper å gå ut av spillet hver gang jeg tar screenshot ?
PeeJay Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 HyperSnap DX er ganske bra, men koster penger så vidt jeg kan huske. Test en gratis prøveversjon på http://www.hyperionics.com/
Sigga Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Litt OT, men når lagres bildene når du trykker Print Screen?
Ozelot Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Antar de blir lagret i minnet..elns. Prøv med Control - V i paint du, så ser du det
ttt Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Fraps? støtter den. fraps er mitt favoritt program til denne typen oppgåver, det einaste problemet er at eg alltid glemmer å starte det før eg starter spelet. kan og nevne at du kan filme med fraps.
MountainRivera Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Hei! Jeg skulle tatt screen shots imens jeg spiller men vet ikke om noen anne metode enn å bruke PrtSc knappen og lime inn bildene i word.... Hva er det beste print screen programmet der jeg slipper å gå ut av spillet hver gang jeg tar screenshot ? Print screen knappen.
amilost Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 ok takker, kommer til å teste ut anbefalingene
Marcelo Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Fraps? støtter den. fraps er mitt favoritt program til denne typen oppgåver, det einaste problemet er at eg alltid glemmer å starte det før eg starter spelet. kan og nevne at du kan filme med fraps. hvor for jeg tak i dette Fraps programet?? kunne jeg fått en link
ttt Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 hvor for jeg tak i dette Fraps programet?? kunne jeg fått en link http://www.fraps.com/
amilost Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Skrevet 8. oktober 2004 "Fraps can capture audio and video up to 1024x768 at 30 frames per second!" Betyr dette at jeg må spille in den oppløsningen, vil jeg få flere frames viss jeg spiller med enda lavere oppløsning? Spiller vanligvis med 12**x1024
Glipp Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 (endret) "Fraps can capture audio and video up to 1024x768 at 30 frames per second!" Betyr dette at jeg må spille in den oppløsningen, vil jeg få flere frames viss jeg spiller med enda lavere oppløsning? Spiller vanligvis med 12**x1024 kan spille me hva du vil.. men resultatet vil ikke bli bedre enn 1024*768 Endret 8. oktober 2004 av *Magnus*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå