Gå til innhold

En siste mail... (Avsluttet handel på QXL)


Anbefalte innlegg

Så sender jeg min siste email etter nok et godt kjøp på QXL. Ah... er så drita lei nå. Men i morgen er det DEADLINE.

 

Flere med gode kjøp ?

 

------------------------------------

 

Heisann.

Jeg trodde jeg kunne vente maskinen her i kveld, men ingen maskin

var levert på båten. Derfor kutter jeg denne handelen også. Har prøvd

å ringe på telefonen din uten svar...

 

Jeg gir deg derfor 3 alternativer i morgen.

1.) Du betaler inn 10.000,- til konto xxxx.xx.xxxxx

2.) Du sender pakken med raskeste ekspressløsning

 

Gjør du noe av dette ovenfor MÅ du sende kvittering til meg

på epost FØR KLOKKEN 13:00 ONSDAG 15 MAI.

 

Regress

Får jeg ingen mail klokken 13:00 i morgen, tar jeg med utskriften

av vår avtale å leverer denne på politikontoret. Jeg vil også be om

at kontoen blir umiddelbart sperret fremtil det er funnet en løsning.

For å være drittsekk vil jeg også vurdere å fakse over dine koder

på XP/Office å Adobe til desse selskapene's kontor i Norge.

 

Til opplysning så har jeg avslørt over 250.000 kroner i svindelforsøk,

av personer som bruker falske visa-kort. Hvilken skjebne desse lever

i dag vil jeg ikke nevne.

 

Postpakke ekspresss til

Fornavn Etternavn

Postboks xxx

1234 Stedet

 

Gjør du det mener jeg pakkenummer som kvittering.

 

Så var det opptil deg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå driter jeg i hele QXL.. blir ikke kjøpt en skitt der mer. 70% av alle som selger er jo svindlere.

 

Blir så HELVETES forbanna når jeg mister 10.000 !!!

 

Kanskje jeg skal stikke å banke på døra hans istedet.. har jo et balltre liggende :evil:

Lenke til kommentar

QXL suger bigtime.Solgte noen hovedkort der før de tok provisjon på salg.I den perioden startet de med provisjon og tok provisjon på salget uten at jeg fikk beskjed om det.Klaget flere ganger, men de gadd ikke engang svare.Var ikke mye penger så jeg betalte driiten,men det var jævli irriterende.Aldri mer salg på QXL, kan ikke anbefale det til NOEN.ELENDIG kundebehandling.

Lenke til kommentar

Og jeg har overført 10.000,- på konto til en som skulle sende meg en PC.. ikke svarer han på telefonen og ikke svarer han på epost.

 

Oppgraderingen av utstyrt tok lenger tid en planglagt her visst.

 

Kanskje jeg skal besøke han personlig.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-14 23:29, Viva skrev:

Og jeg har overført 10.000,- på konto til en som skulle sende meg en PC.. ikke svarer han på telefonen og ikke svarer han på epost.


 

Hmm, hvor dum/godtroende/naiv kan man være?

(ikke ment som personlig dissing)

 

Hørt om postoppkrav? (du prøve kanskje å spare 50kr, menmen... se hva som skjer).

 

Hadde ikke forhåndsbetalt 100kr engang...

 

 

Ikke kjøper jeg shit på qxl heller, bare selger :smile:

Lenke til kommentar

Betal aldri forskudd, ihvertfall ikke så mye som 10000kr. Jeg har som regel at under 200kr kan jeg betale forskudd og altover går over oppkravsgebyr. QXL har uansett forsikring for sine kunder nå hvis de blir lurt, kanskje du burde ta kontakt med de. Kravet er at selger har minimum +2 i karakter.

 

Telcontar

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-14 23:13, Viva skrev:

Quote:


Den 2002-05-14 22:39, masoval skrev:

ehhh.... HÆ?


 

STUMP HASJEN Å VÅKN OPP DIN TOSK!

 

Vi snakker om varer du kjøper på QXL, betaler for varen men mottar den aldri!!!!

 

Og jeg er tosken? Det er du som betalte 10000 i forskudd på QXL.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-14 22:48, JoKr skrev:

hvordan kan en lurt kunde bli voldsanmeldt, er ikke handlingen framprovosert?


det er det jeg og har prøvd å forklare uten hell....*sukk*


 

Hva mener du med dette? At jeg kan bli voldsanmeldt for å kjøre på selgeren som ikke leverer varen?

 

Hehe.. jeg skal gjerne betale 30.000 i bot kontant!

Men hvordan fyr'n ser ut etterpå vil jeg ikke nevne :smile:

Lenke til kommentar

Har selv lært dette "the hard way" :sad: Bare omvendt, sendte en Technics SL1200 (DJ platespiller, bruktpris 2500,-) til en i Hønefoss. Hadde tilogmed møtt han i RL så stolte på at han skulle overføre penger samtidig... Plutselig var mobnummeret jeg hadde sperra og mannen var UMULIG å spore! Pakka ble sendt til et firma: underholdningsfabrikken , noen som har hørt om det? Har fortsatt ikke gitt helt opp......

 

Dette er vel ca. 5år siden, er fortsatt forbannet på fyren!

 

Akke

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-14 23:18, Viva skrev:

Blir så HELVETES forbanna når jeg mister 10.000 !!!


Kanskje jeg skal stikke å banke på døra hans istedet.. har jo et balltre liggende
:evil:


 

Hvor i landet bor denne kroppen som solgte deg denne maskinen? Du skriver lite om når denne handelen startet, og eventuelt hvor lenge du har ventet, når du overførte pengene og hva slags maskin det er snakk om. Det siste er ren nysgjerrighet.

 

Jeg skal vel også medgi at det er ganske naivt å sende så mye penger på forskudd. Jeg vet også at det ikke er spesielt morsomt å høre dette i hver eneste post, men har det skjedd, så har det skjedd.

 

 

Hvis det er definitivt opplagt at du ikke mottar denne maskinen, så kan du jo begynne med å svarteliste vedkommende på QXL. Blås fyren med fullt navn og adresse. Når du har gjort dette, tar du et screenshot av teksten du har skrevet, og sender dette til ham med e-post.

 

Har du vurdert å prøve og ringe ham fra en annen telefon enn den du bruker til daglig? Har du opplysninger om hvor han jobber? Hvor gammel er karen? Hvis han er ung, så kanskje foreldrene kan fikse opp i saken.

 

Hvis du ikke kommer noen vei med banken din, QXL eller Politiet, så får du straffe fyren på egenhånd. Juling og lemlestelse er vel det man har lyst til i en sånn situasjon, men det går til syvende og sist utover deg selv.

 

Litt psykisk terror derimot, kan ikke så lett bli sporet tilbake til deg. Vel å merke, hvis du gjør det på den rette måten. Du kan jo begynne med å bestille all verdens saker og ting i hans navn. Dette kan være alt fra abonnement på Krigsropet til 10 kubikk med sand. Postordre er jo ganske kjipt. En boks med Reprin (lakkfjerner) over bilen hans, hvis han har. Sørg for at han får mest mulig utgifter. Få gjerne noen kompiser til å hjelpe deg. Det er bare fantasien som setter begrensningene. Husk for all del dette med synlige telefonnumre, e-post m.m.

 

Jeg oppfordrer deg ikke til å gjøre dette, men skulle du "koke over" så er jo dette en begynnelse på et langt mareritt for kjeltringen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...