Afroflua Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Hei! Jeg har en pc stående her. Når den har stått på i omtrent en halvtime restarter den sei, hva kan det vere for noe. Er det fordi det er for varmt inne i kabinettet, eller er det fordi det er så mye støv inne i kabinettet? Noen forslag ??? Lenke til kommentar
Afroflua Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 Det er ikke virus for jeg sjekka hele dataen i går! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 for det første: skift topic ellers blir tråden stengt! hjelp: - hva er temp'en din? (hvis den er over 60-70 grader kan det være feilen..) - hvis ikke temp'en er så høy, kjør maskinen med prime 95 eller no for å sjekke load-temp. - har du kjørt ad-aware eller liknende programmer mot spyware? - har du innstalert sp2? Lenke til kommentar
Afroflua Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 for det første: skift topic ellers blir tråden stengt! Hvordan gjør jeg det?? Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 trykk på edit i det første innlegget ditt så ser du det... Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 4. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2004 for det første: skift topic ellers blir tråden stengt! Hvordan gjør jeg det?? Jeg er snill i kveld, og har gjort det for deg. Lenke til kommentar
Afroflua Skrevet 5. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 Takk skal du ha!! Lenke til kommentar
HappyHerb Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg hadde et lignende problem for et år siden. Det endte med at jeg måtte skifte vifte på skjermkort + bytte ram da de jeg brukte kranglet med oppsettet på maskinen, og foråsaket at maskinen alltid restartet etter en stund. Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 5. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2004 Kan jo være flere ting, men det som umiddelbart slår meg er for høy temp... Hadde samme problemet på min gamle stasjonære med duron 1300 og en litt for svak vifte. En gang i året må kjøleribbene mine støvsuges, ellers blir CPU for varm og maskinen restarter :-) Sjekk først temp. så får du evt. begynne å feilsøke hardware etterpå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå