ebso86 Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg tenkte jeg skulle begynne å spille litt rally igjen. Så jeg skaffet meg colin mcrae 04 og begynte på en "championship" klarte å komme på 1. plass i alle rundene i rally finland. Når jeg trodde jeg hadde vunnet et championship kom jeg plutselig inn på en liste der jeg sto på 5 plass. Hvordan i alle dager vinner man et championship hvis det ikke gjelder å komme først i hver runde? Ble litt forbanna ja... Noen som vet? Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Så vidt jeg vet så er det tidsgreier på spillet... men d høres rart ut, når du kommer på første så kommer du på første Lenke til kommentar
ZlummGlumm Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Uh... mener du at du vant alle Strekkene i rælly finland? Et championship består av 6 eller 8 rællyer.. og det er 6 strekker i et rælly Championship går på poeng: Vinner du et rælly får du 10 poeng, kommer du på andre får du 8, osv. Den med mest poeng vinner. Men hvis du vant alle strekkene i finland så skal du vinne rællyet... så det er litt rart detta her.. Sånt som detta skal jo stå i manualen. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Sjekk i manualen for rallyregler. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Sjekk i manualen for rallyregler. Tull. Drit i manualen. Man trenger i ha beste sammenlagt tid på rallyet. Vinne strekker har ikke noe å si i rally. Det er den totale tiden som teller for et rally. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Tull. Drit i manualen. Man trenger i ha beste sammenlagt tid på rallyet. Vinne strekker har ikke noe å si i rally. Det er den totale tiden som teller for et rally. Han har jo vunnet alle etappene i Rally-Finland. Da skulle han vel kommet på 1. plass? Skjønner ikke dette her... Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 8. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2004 stemmer nok som en eller annen sa at det er flere rally i vert championship. noen som vet akkurat hvor mange? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Hvorfor kjøpte du bare ikke Richard Burns Rally i stedet?? Jeg ville gjort det,men smaken er som baken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå