Gå til innhold

TES: MEmod er død

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var vel mer enn copyrights som stoppa den modden. Blant annet en leder som sa han gjorde ting, som aldri ble gjort, og som plutselig forsvant uten å la seg høre.

Les mer om det her Post 7 eller noe der så begynner det å bli interessant

Skrevet

Tragisk dette ja. Typisk eksempel på knuste forhåpninger. Prosjektet virket vanvittig lovende, men det var vel for godt til å være sant :(

Skrevet (endret)

Vel, godt å vite jeg aldri har visst om det iallefall. Egosentrisk, men sant. Aldri hørt om dette før nå.

EDIT: Hvorfor i huleste kan de ikke bruke et ANNET NAVN?

Gi det ut, og ferdig med det?

Endret av Fløtepudding
Skrevet
Vel, godt å vite jeg aldri har visst om det iallefall. Egosentrisk, men sant. Aldri hørt om dette før nå.

EDIT: Hvorfor i huleste kan de ikke bruke et ANNET NAVN?

Gi det ut, og ferdig med det?

fordi menneskene bak denne moden gjør det ikke bare for å glede spillerne, men for å ære tolkien med et veldig gjennomført og korrekt spill.

som det blir nevnt i en av trådene der:"Å skifte navn på steder og ting er ikke aktuelt, da dette blir helt feil, og helt imot våre hensikter" (fritt sitert og oversatt)

ellers lever vel det andre store Middle-Earth prosjektet for morrowind enda: "abenteuer mittelerde" eller "adventure middle-earth" på engelsk. moden blir utviklet på tysk, og oversatt til engelsk senere.

Denne moden er fokusert på historien i LotR i motsetning til MEmod som ville fokusert på en annen tidsperiode i middle-earth.

link til ame:

http://ame.webmk.de OBS! på tysk.

der kan du se videotrailere :love: *gledeseg*

Skrevet (endret)

Å! Jippi! Var ikke klar over at det fantes andre lovende Middel-earth-mods til Morrowind. :D *glede seg*

Edit: Wow! Jeg så teaseren nettopp. Ser ekstremt moro ut. :D Jeg likte spesielt Bad End. Nydelig!

Endret av Treblad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...