anon12234 Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 hey, sitter å gamer LOD v1.10 med necromancer nå, men er redd for å drite meg helt ut å velge totalt gale skills, hva anbefaler dere?, nå satser jeg på å summone skeletons/golems og så bynne for fullt med bonespear når jeg får unlocket det (lvl 12 eller var det 18). høres det bra ut? kom med tips, please!
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Ett skillpoint i "summon skeleton", ett i "clay golem". Kjøp heller staver med +x til summon skeleton/golem, og spar poengene. Personlig begynner jeg en necro med "amplify damage"-forbannelsen, og finner meg en finfin klubbe og et skjold.
anon12234 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 hmm, har satt 4 på summon skeleton og 2 på clay golem , skal begynne å spare poeng nå.
Rafael Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det er jo det som er morsomt med rollespill, når du bare gå på intuisjoner om hva du skal velge! Selv så synes jeg det å sette seg inn i et skill-system på spill ødelegger hele moroa, og har derfor bestemt meg for å slutte med det.
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) D2: LoD er dessverre veldig utilgivende når det kommer til utforsking. Normal vanskelighetsgrad er en smal sak å pløye seg gjennom, selv om man søler vekk poeng på lvl1/6/12-skills. Når man derimot begynner på nightmare eller hell, vil man få store problemer hvis man ikke har spesialisert seg. Endret 4. oktober 2004 av psilocybe
Rafael Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Det er nok sant ja, men som regel så spiller jeg gjennom spillet èn gang før jeg går lei. Og om jeg begynner på nytt så vil jeg ikke fortsette med den forrige karakteren. Endret 4. oktober 2004 av Rafael
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Det er jo i nightmare og hell man finner de virkelig gøye sakene, da.
anon12234 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 finner man bedre items med vanskerligere vanskerlighetsgrad?,
Feh Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Tror jeg har gått igjennom hele d2+LoD minst 100 ganger fra normal til matriarch, og for at SPILLET SKAL BLI MORO, er en plan over hvordan fordele skill og stat points vitalt. Jeg anbefaler deg henrik fortsatt på det sterkeste å gå til Strategy Compendium på diabloii.net for å lese flere tips til necro (se under 1.10 PvM -> necromancer) Der står det ganske mye nyttig!
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 finner man bedre items med vanskerligere vanskerlighetsgrad?, Jepp. Jo høyere level charen din blir, jo flere / bedre stats kan du få på våpen, rustning og annet rusk og rask. Jeg pleier å fise gjennom LoD og være rundt lvl25-30. Da har man så vidt begynt å snuse på de gøye skillene.
Feh Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 det er ikke før man er lvl 42-99 at det er gøy...
Jeremy Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Med de fleste charene i d2, så er det slik at man helst bør fokusere seg på én (maks to) av grenene. Og i necromancerens tilfelle, så er det som oftest enten full summoner+en del curses, full poison+en del curses, eller full bone+en del curses. På de siste så har man også 1 poeng på clay golem, summon resist og golem mastery. Siden du har tenkt å gå summoner, så anbefaler jeg: max skeleton mastery, raise skeleton og alle syngergies (skeletal mage er ikke så utrolig sterke, holder med 10+/- poeng, og 1 på revive). På curses holder det med 1 poeng på hver (får sikkert +skill fra items). En summon/bone-hybrid kan selvfølgelig fungere, men vil ikke være like sterk som enn "ren" necromancer.
Jeremy Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) finner man bedre items med vanskerligere vanskerlighetsgrad?, Jepp. Jo høyere level charen din blir, jo flere / bedre stats kan du få på våpen, rustning og annet rusk og rask. Hvis jeg ikke husker helt feil, så må man være minst lvl 86 for å kunne finne absolutt alle items i spillet (spørs også på vanskelighetsgrad, location og monsterlvl). Endret 4. oktober 2004 av Jerre
anon12234 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 har tengt å satse på summoner, og bone spear, og bare bittelitt på curses, de er greie å ha
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Som du skjønner, det er ikke bare-bare å lage en ny char i D2.
Feh Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 hehe, det er egentlig bare å spille i vei, men hvis det skal bli moro, trengs det planlegging... ps: er innpå om 15 min...
anon12234 Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Skrevet 4. oktober 2004 har begynt å samle skillpoints til bone-spear nå, er lvl 14. amplify damadge er GENIALT!. fant meg et unique sverd som jeg herrjer med. skal bruke det til jeg finner et bedre necroweapon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå