*aMo* Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hvorfor I all verden kansellerte Lucas Arts Sam & Max sånn helt på tampen? Sam & Max var (og er) ett av mine all time favoritter, og at de lagde et nytt et har gått meg hus forbi inntil nylig.. Fant disse screnshotsa på tothegame: http://www.tothegame.com/res/game/1918/screen2_large.jpg http://www.tothegame.com/res/game/1918/screen1_large.jpg Blir litt lei meg når jeg ser hvor langt de hadde kommet, kan bare tenke meg hvor gøy det hadde blitt...
Windoge Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Sam & Max er en fin klasikker, synd det ikke ble noe utav spillet.
Jørgen Sørheim Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Like greit at det ble kansellert, egentlig. Det er jo bare å ta en titt på hvor bra Grim Fandango og MI4 solgte, så ser man hvor mye folk ønsker å ha adventure-spill i 3d. Lucasarts har en tendens til å melke produktene sine akkurat litt for mye.
Passasjer Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Jeg synes ikke Lucasart "melker" produktene sine. Alle spill de har laget er utrolig gode, med få unntak(Indiana Jones and the Infernal machine, anyone?)Oppfølgere de har laget er verdige oppfølgere. Grim Fandango solgte da bra? Jeg gledet meg mye til det nye S&M. Synd hvis det ikke kommer. Endret 4. oktober 2004 av Mongo FuRY
MrLee Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Grr, fremdeles sint pga. det.. og imho, "til HEL med 3d i slike spill!"
Marcelo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 likte beder kossen graffiken på Monkey Island 3 var. det paste ikke helt med 3d i et monkey spell. men jeg kjøpte det uansett i og med at det var et monkey island spell
tåa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Like greit at det ble kansellert, egentlig. Det er jo bare å ta en titt på hvor bra Grim Fandango og MI4 solgte, så ser man hvor mye folk ønsker å ha adventure-spill i 3d. Lucasarts har en tendens til å melke produktene sine akkurat litt for mye. Jeg begynner å bli lei av denne bedreviterske oppførselen din. Greit at du er nostalgisk, men 2D-grafikk er ikke lenger tingen. Verden går videre. Det var en gang i tiden da folk ikke trodde på lydfilmen heller.
Windoge Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Man kan lage mye godt av 2D grafikk også skal jeg si deg.
MrLee Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 tåa: jeg har sett 2d og jeg har sett 3d...må si det går ann å få MYE bedre feeling i spillene med ferdig MALTE 2d kulisser enn 3d...detaljenivået på 3d må være Doom3++ for å få samme feelingen som en bra 2d kuliss gir meg...(min mening iallefall)
Marcelo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 jeg husker at det var noen som la ut en nesten ferdig version av det nye full throttle et eller annet sted. om noen av dere vett hvor?? kanskje det går an å få tak i en beta te det nye sam & max og??
Passasjer Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hei! ^Th0mas^ er moderator! På tide, han har ganske mange innlegg... Gratulerer.
tor_erik Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Hei! ^Th0mas^ er moderator! På tide, han har ganske mange innlegg...Gratulerer. Det står da fremdeles "Bruker" på ham... psilocybe derimot, han er moderator. Trådstarter: Dette er da rimelig gammelt nytt, er det ikke?
Laman Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Sam & Max-skaperne er samlet igjen! Sam & Max-skaperne er samlet igjen. Endret 4. oktober 2004 av Laman
tåa Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 tåa: jeg har sett 2d og jeg har sett 3d...må si det går ann å få MYE bedre feeling i spillene med ferdig MALTE 2d kulisser enn 3d...detaljenivået på 3d må være Doom3++ for å få samme feelingen som en bra 2d kuliss gir meg...(min mening iallefall) Jeg vet det. Jeg har da også spilt 2D-spill. Syberia 2 for eksempel er jo flott. Men når folk som psilocybe nekter å akseptere 3D i eventyrspill fullstendig, da blir det litt for dumt. Se på bildene i åpningsinnlegget. Var det noe som tilsa at Sam & Max 2 kom til å mangle stemning eller stil? Jeg synes i alle fall det så svært lovende ut.
cockmyrifle Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Like greit at det ble kansellert, egentlig. Det er jo bare å ta en titt på hvor bra Grim Fandango og MI4 solgte, så ser man hvor mye folk ønsker å ha adventure-spill i 3d. Lucasarts har en tendens til å melke produktene sine akkurat litt for mye. Jeg begynner å bli lei av denne bedreviterske oppførselen din. Greit at du er nostalgisk, men 2D-grafikk er ikke lenger tingen. Verden går videre. Det var en gang i tiden da folk ikke trodde på lydfilmen heller. Jeg veit ikke om jeg er enig med deg når det gjelder den bedrevitende oppførselen hans, men uansett så er jeg enig i at det ikke er noe behov for 2D-grafikk for å lage et godt adventure spill Er ingenting i veien for at et adventure spill i 3D skal være like bra eller til og med bedre, siden man da kan ha flere muligheter, enn et i 2D. Det kommer bare ann på utvikleren det. Endret 4. oktober 2004 av cockmyrifle
Marcelo Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Like greit at det ble kansellert, egentlig. Det er jo bare å ta en titt på hvor bra Grim Fandango og MI4 solgte, så ser man hvor mye folk ønsker å ha adventure-spill i 3d. Lucasarts har en tendens til å melke produktene sine akkurat litt for mye. Jeg begynner å bli lei av denne bedreviterske oppførselen din. Greit at du er nostalgisk, men 2D-grafikk er ikke lenger tingen. Verden går videre. Det var en gang i tiden da folk ikke trodde på lydfilmen heller. Jeg veit ikke om jeg er enig med deg når det gjelder den bedrevitende oppførselen hans, men uansett så er jeg enig i at det ikke er noe behov for 2D-grafikk for å lage et godt adventure spill Er ingenting i veien for at et adventure spill i 3D skal være like bra eller til og med bedre, siden man da kan ha flere muligheter, enn et i 2D. Det kommer bare ann på utvikleren det. Jeg synes personligt at de er bedre når de blander 2D og 3D bler liksom mer underholdende akkuratt som i: The Curse Of Monkey Island. syns det var et sinnsykt vellykket spill. Men ingenting slår selvfølgelig Monkey Island 2: LeChuck`s Revenge Endret 4. oktober 2004 av Marcelo
cockmyrifle Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Ja, jeg har heller ingenting mot en blanding, kan funke fint det. Kom forresten nettopp over denne artikkelen: http://gamer.no/art.php?artikkelid=10867
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå