Gå til innhold

Camcorderinfo.com, makt og følelser.


Anbefalte innlegg

Leste anmeldelsene på camcorderinfo.com da jeg skulle bestemme meg for nytt kamera. Det stod mellom GS400 og HC1000. Etter å ha lest anmeldelsene var jeg nær ved å bestemme meg for GS400 men synes anmeldelsen var misstenkelig følelsesladet og etter å lest de begge en gang til var jeg ikke lenger sikker. Er veldig mange fora på nettet som refererer til camcorderinfo.com og det kan virke litt som anmelderens personlige preferanser har blitt ganske avgjørende for HC1000. Begynner nå å komme en del tilbakemeldinger fra folk som har brukt kameraet litt og mange av disse er særs positive. Har aldri brukt så lang tid på å bestemme meg for noe men nå har jeg bestemt meg for HC1000. Temmelig sikker på at jeg ikke kommer til å angre og glad jeg tok meg tiden til å gjøre meg opp min egen mening. Det som ble avgjørende for meg var at jeg har gode erfaringer med den solide konstruksjonen av sonys kamera, at jeg likte ergonomien og at jeg er en cadget-orientert person som ikke har noe mot touchscreen. Skal legge inn noen erfaringer straks jeg får meg noen flere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er enig med deg iPanda og bestemte meg for å gjøre det motsatte av hva reviewen anbefalte og besilte en HC1000 fra Multicom for 13500kr. De hadde en på lager til og med så jeg får den i løpet av uka.

 

Man kan si at jeg kanskje er feig og ikke tør å satse på GS400 som skal være bedre, men jeg setter min lit til Sony som merke og kvaliteten de står for.

 

Telcontar

Lenke til kommentar
Bra, men jeg håper dere begge vil legge inn deres erfaringer både i forum og produktguide. PLEASE

Har selv bestemt meg for HC-1000, mye pga at jeg får til innkjøpspris, men selvsagt og fordi jeg har tro på dette kameraet.

Shall do :).

 

Får kameraet på onsdag eller torsdag. Gleder meg til å få den.

 

Telcontar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...