Gå til innhold

Knitrelyder i warcraft 3


Anbefalte innlegg

Har hatt store problemer med dette i det siste. Spesielt i kamper med mye action er det veldig merkbart. Lyden er som å høre vanndråper bli sluppet ned på en kokende plate. Jeg har et Audigy 2 lydkort, får ikke problemet i andre spill. Har forsøkt å endre innstillinger på lyden i wc3 samt oppdatere drivere på kortet uten at dette har hjulpet, mistenker defekt lydkort etterhvert ... noen tips ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmm...har også samme problemet når jeg spiller max payne 2...noen ganger når han snakker så høres d sånn irriterende knitre lyd...Men jeg har ikke samme problemet i andre spill.... har også audigy 2. Tenkte først at d kunne være lydkorte men siden jeg ikke har noe prob me andre spill så virker jo d ganske ulogisk da.... :hmm:

Lenke til kommentar

På mitt system så er det slik at om jeg putter PCM og Master på 100% effekt samtidig

så skurrer det godt i lyd med lav og dyb frekvens (typisk bass). Eventuelt ville jeg ha

prøvd å ha lyd-instillingene i Windows på omtrent 50% effekt og så heller styre

volumet til høytalerne eller headsettet ved hjelp av en kontroll e.l.

 

Selv har jeg effekten på omtrent 75%, og tror det er smertegrensen (på mitt system

hvertfall). Selv har jeg Creative Live 5.1, noe som på en måte er lillebroren til

Audiogy-serien. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...