anon12234 Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) halla, har bestemmt meg for å runne diablo2 igjen, men da lurer jeg på hvilken char som er fetest å runne med, har runna med paladin før, og han var egentlig ganskje kjedelig på slutten. vil gjerne høre fra folk som har runna det med flere chars.... hvilken som var deres favoritt osv... Endret 3. oktober 2004 av Henrik2k
Feh Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) har spillt d2+Lod siden 1998, mer eller mindre, og må si at, ALLE er favorittchars etter patch 1.10 Etter patchen ble spillet balansert, og uansett hvilken char du har, så er det moro! synergies på skillsa gjør noen skills utrolig effektive, jeg anbefaler å lese på Arreat Summit om de forskjellige skillsa, og synergies... Men til syvende og sist har jeg et svakt hjerte for barbarian og amazon... barbarian pga høy dmg, mye liv etc. amazon pga ranged attack, høy block og fete våpen i 1.10 kom det også en drøss med nye elite unique våpen, samt runeord som tar helt av! anbefaler også, å lese på Diabloii.net for gode tips og triks, og diverse builds på forskjellige chars! bare spør om hva det måtte være, kan det aller meste om d2lod og hvis du vil spille litt online, bare si ifra Endret 3. oktober 2004 av Feh
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Tja.. selv syns jeg assassin var ganske kul å spille med. Brukte Tiger strike + Dragons tail, noe som gav meg rundt 2k dmg rundt lvl. 25. Splash-dmg på gjorde act3 utrolig mye lettere enn vanlig. Shadow warrior/master er også svært kjekt å ha. Ellers holder jeg på med en Consentration-barb nå.
Feh Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 har hatt en lang pause fra d2, men installerte det igjen i går, for å begynne igjen skal begynne på en strafe amazon (guide fra diabloii.net forum) har masse items i non-ladder online, har ikke laget noen chars etter ladder reseten enda. Assassin er kul, men jeg foretrekker henne ikke til solo-playing, hvis man ikke har "goldy" eq, eller har spillt hver dag i 5 år, så er det vanskelig å komme gjennom spille fra norm til matriarch... men går du i party med death sentry og masse faster cast rate, så funker det ganske fett
Jeremy Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Etter hver ladder-reset starter jeg alltid med en mf-sorc. Men favorittchar er muligens berserk-barb eller full cold-sorc. Skal du en morsom char (men også effektiv), så anbefaler jeg enchantress-sorc med en sterk merc (helst act2 def fra nm).
Feh Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 noen her som spiller online da? min acc: *hore er innpå om 20 min...
Jeremy Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) men går du i party med death sentry og masse faster cast rate, så funker det ganske fett Har hørt at fcr ikke har effekt på traps. Noen som vet? Feh: ladder eller non-ladder? Endret 3. oktober 2004 av Jerre
Feh Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) jo høyere fcr, jo fortere setter du ut traps... (det funket hvertfall slik sistgang jeg spillte!) lagde en h4xx0r assa i 1.09 (patch of the h4x), hadde tilsammen 150% fcr, og en merc som brukte ith warpike... det funka ganske bra for å si det sånn, har ikke testet dette i 1.10, så vet ikke hvordan det funker nå kommer til å spille ladder, har ingen ladder chars atm, men vil lage... har noen non-ladder chars, men de har jeg tenkt til å kassere (non-ladder er LAMT) Endret 3. oktober 2004 av Feh
Jeremy Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 jo høyere fcr, jo fortere setter du ut traps... (det funket hvertfall slik sistgang jeg spillte!) lagde en h4xx0r assa i 1.09 (patch of the h4x), hadde tilsammen 150% fcr, og en merc som brukte ith warpike... det funka ganske bra for å si det sånn, har ikke testet dette i 1.10, så vet ikke hvordan det funker nå Faster Cast RateCast Rate items will reduce the time it takes to cast spells. Cast Rate items stack so the more you put on, the faster you can cast spells. While you may not want to sacrifice to wear an item with Faster Cast Rate, it certainly helps to have it on any items you wear. Faster Cast Rate Items will not improve casting speed of Assassin Traps. Faster Cast Items will not help skills with Casting Delays.
Feh Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 da har dem fixa det i 1.10 hvis du spillte 1.09 online i tiden før patchen, så må du ha sett noen assas som løp rundt i cow med wizspike som hovedvåpen
Jeremy Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) da har dem fixa det i 1.10 hvis du spillte 1.09 online i tiden før patchen, så må du ha sett noen assas som løp rundt i cow med wizspike som hovedvåpen Jepp, spilte 1.09 også, men kan ikke huske å ha sett så mange assassins da (var vel ikke så populær før synergies kom?). Anyway, for tiden har jeg bare non-ladder chars. Startet litt sent etter reset og hadde ingen å spille med Endret 3. oktober 2004 av Jerre
Feh Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 har noen non-ladders jeg og... hvis du gir meg et whisper om en... tja ca. 15 min, så er jeg inne
anon12234 Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Skrevet 3. oktober 2004 har begynt på med necromancer, han var så rå når han kom fram og begynnte å brenne av blå flamme
Jørgen Sørheim Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Hehe, det er jo også en måte å velge char på.
Feh Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 hehehe, ja necro er en fet kar, det som er digg med necro, er at hvis man er ekstremt tålmodig, kan man la minions gjøre jobben gjennom mesteparten av spillet... personlig er digger jeg corpse explotion necro, da den skillen eier noe sykt! En build jeg prøvde nylig i 1.10 var en slik en, da hadde jeg max på CE, max på amplify dmg, max bone spirit, og en sterk barbarian merc, så fort det ble et par døde monstre på bakken var det bare å brenne av corpse explosion og alle daua , men denne builden er mindre anbefalt til solo, det er digg med et party, så drepingen går raskere unna. chain lightning/frozen orb sorc er også moro... men krever en del utstyr
Jeremy Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 har noen non-ladders jeg og... hvis du gir meg et whisper om en... tja ca. 15 min, så er jeg inne Tøft, jeg er på nå (acc: Jerre). Kan sikkert ta et par baalruns sammen?
Feh Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 jepp... driver å installerer LoD, må bare snu rommet på hodet for å finne keyen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå