Gå til innhold

Pc-butikker i Bergen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

som whiteshit nevner på en klønete måte: i tillegg til datakjeden(tidligere komplett) på laksevåg senter har du også flexi-data som ligger litt lenger ute på laksevåg...(rett ved siden av svingen rullekebabbb!:))

 

Vh

krister

 

edit: glemte å nevne at jeg anbefaler flexi på det varmeste...;)

Endret av krister461
Lenke til kommentar

Tror det skal være en PC-butikk i nærheten av Lagunen også, husker ikke hva den het i farten, men de reklamerte i den siste "Lagunen-avisen". Vet ikke om de selger deler eller bare reparerer.

 

Ellers henger jeg meg på anbefalingen av flexi-data. Jeg handler stort sett alt jeg trenger der. :thumbup:

 

 

EDIT:

 

Express PC Service er navnet på butikken ved Lagunen. Fant det på www.lagunen.no Ser ikke ut til at hjemmesiden til Express PC Service virker...

Endret av frustata
Lenke til kommentar

Flexi er konge :)

Har aldri opplevd noe venting heller, som kanskje ikke er så rart. Der henter man ting etter bestilling.

Jeg reklamerte på minnet mitt her forleden. Jeg fikk ikke kjørt dem på 200 MHz, så jeg sendte en mail og forklarte problemet. De sa at dette var et kjent problem med nForce og TwinMos, så jeg skulle få nye av et annet merke. Stakk innom med brikkene og fikk de nye med én gang. Og dette var et helt år etter at jeg kjøpte maskinen :)

Lenke til kommentar

flexi data (www.flexi-data.no) er virkelig å anbefalle, men de har ikke varer i butikken, du må bestille de først, og hente dagen etter (hvis du bestiller før 11-12)

de er og snille når det gjelder retur...

 

hvis du er sulten etter du har kjøpt datakomponenter, så er jeg enig med at man bør velge daniels rullekebab.. men husk at de ikke åpner før 15... har dårlige erfaringer med 'svingen rullekebab' jeg og...

 

lykke til.

Lenke til kommentar

Da jeg bestilte fra flexi-data tok det bare noen dager før jeg hadde varene, selv om jeg bestilte sent en lørdag. Gjennomsnittlig litt dyrere priser enn komplett (de bruker begge norek, så de har samme lagerstatus såvidt jeg forstår), men til gjengjeld så slipper du frakt, så det er kjekt. Bestilte kabinett, skjerm + et par ting til der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...