Gå til innhold

Trenger hjelp til å finne mikrofon


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Min faste sliter i flere år har tatt kvelden. Har kjøpt to mikrofoner nå, men ingen er så god som det gamle headsettet mitt. Har ikke funnet det i noen webshop, men vet at den har blitt distribuert til veldig mange "aptiva" PCer.

 

Kan noen selge meg en slik?

 

 

 

p1010032.jpg

 

Tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis jeg hadde vert deg ville jeg kjøpt et headsett meg mikrifon det er mye bedre!!

Problemet er at jeg bruker skype og mottakeren i andre enden opplever mye sus ved bruk av andre mikrofoner. Uansett er den veldig behagelig å ha på, samtidig som den ikke dekker til ørene noe særlig.

 

Sitter her og håper fortsatt... noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
_Ikke_ kjøp headset som micen er fasti! det SUUGER SÅ JÆVELI!! blir ødelagt etter ett halvt år :\ kjøp heller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMMIC1 :D den er bra :)

hmm den der tror jeg nesten jeg må kjøpe, bruker ventrilo og de andre klager over konstant sus når jeg snakker.

 

Jeg skal se på saken om det ikke melder seg en god sjel her på forumet...

 

hvis jeg kjøper den der og den er bedre enn den jeg har nå skal du få kjøpe min gamle mic. men jeg bor i Porsgrunn da... ;)

 

ikke ha for store forhåpninger altså, har svært dårlig råd for tiden og en ny mic kan ta litt tid ;)

 

EDIT: betingelse for at du skal få kjøpe den er jo at du behandler den svært pent, er ganske glad i den gamle sliteren :love:

Endret av T.F.T
Lenke til kommentar
_Ikke_ kjøp headset som micen er fasti! det SUUGER SÅ JÆVELI!! blir ødelagt etter ett halvt år :\ kjøp heller http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=ZMMIC1 :D den er bra :)

hmm den der tror jeg nesten jeg må kjøpe, bruker ventrilo og de andre klager over konstant sus når jeg snakker.

 

Jeg skal se på saken om det ikke melder seg en god sjel her på forumet...

 

hvis jeg kjøper den der og den er bedre enn den jeg har nå skal du få kjøpe min gamle mic. men jeg bor i Porsgrunn da... ;)

 

ikke ha for store forhåpninger altså, har svært dårlig råd for tiden og en ny mic kan ta litt tid ;)

 

EDIT: betingelse for at du skal få kjøpe den er jo at du behandler den svært pent, er ganske glad i den gamle sliteren :love:

Takk, det høres fint ut. Problemet er jo bare om du får sus, kan vel ikke jeg regne med å få noe mindre. Har du prøvd å bruke skype med den f.eks.? Det er kun der jeg bruker...ehhh... brukte (*sukk*)... min

Lenke til kommentar

Er det noe andre som nå har tatt en titt lengst inn i skuffen og funnet en som stemmer overns med bildet? Tenk at den ligger det helt alene :cry: uten at noen er glad i den :no:

 

Hos"kfinn" kan din gamle mikrofon få en god venn. Hiv deg rundt og putt en hundrelapp ekstra på konto! :yes:

Endret av Kfinn
Lenke til kommentar

Jeg mener å ha en sånn liggende som du har på bildet, jeg skal sjekke etter.

Men vet ikke om jeg orker å sende den i posten. Jeg bor i oslo, du kunne ha kommet å hente den.

 

Ting som dette kan foregå på bruktmarkede, under ønskes kjøpt!

Endret av Kuffe
Lenke til kommentar
Takk, det høres fint ut. Problemet er jo bare om du får sus, kan vel ikke jeg regne med å få noe mindre. Har du prøvd å bruke skype med den f.eks.?

Jeg har prøvd den i skype ja, og susinga der er mye roligere der enn i ventrilo, nesten ingen susing, så jeg tror kanskje det har noe med drivere å gjøre ? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...