Gå til innhold

Hvorfor viser min nye West.d. hdd bare 127?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jo jeg ser det, men jeg er njub i alt dette... er det noen som hadde orket å gi meg en link til hva jeg skal laste ned for å få dette større, jeg har en westerndigital 200gb/8mb...

Skrevet

hva gjør denne ?

Det spiller egentlig ingen rolle, for alt du trenger, er en enkel registeroppføring.

Kort versjon:

Klikk her, legg til i registeret, start på ny.

(som står på den linken dere ga meg)

Skrevet

takk... :blush:

gidd å bli iriterte, jeg bare søker litt hjelp men hvis dere ikke gidder så er det ikke vits å poste negative ting...OMG :mad:

Skrevet

er jo seff litt lett å bli irritert når du etter å ha fått svar spør på nytt?

alt som du trenger vite står i den tråden der.. det må være noen som har spurt det der før også, prøv å les igjennom tråden, så finner du nok svaret ditt, hvis ikke så er det vel kasnkje bedre å spørre der?

Skrevet

jha jeg fårstår, men jeg er njub og vil ikke fucke opp denne HDD oså... har en helt ny 120gb som ble fucka.. så er litt nervøs med å gjøre ting som kan fucke opp.. pliz forstå meg å :innocent:

Skrevet

hmm.. det skjedde ikke noe... jeg lasta ned den fila som er på linken (1kb) regga meg, rebootet.. men ingen ting skjedde?!?!?!?!?!?! OMG:P

Skrevet (endret)

ro ned på "omginga" di først og fremst.. du må reboote for at det skal funke.. *riste på hodet*

edit: lese hva som står er no dritt.. :roll:

Endret av _ammaZ_
Skrevet

Du spør etter hjelp, du får svar - hva med å faktisk prøve løsningen du blir overlevert istedet for å kritisere den med en gang?

Skrevet

Står forklart under punkt 2 og 3, Start/Kjør/diskmgmt.msc, høyre-klikk på den ledige plassen og velg partisjonér eller lag partisjon. Den registerverdien er ikke magisk, du må nok gjøre litt manuelt arbeid.

Skrevet
jajaja sry meg dah for at jeg er sånn, men jeg er helt komplett idiot.... helt blank på PC...

Men du kan vell lese kan du ikke? :roll:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...