Gå til innhold

hvor kan jeg få kjøpt et hattori hanzo sverd?


Anbefalte innlegg

Vel, topic sier vel det meste. Har søkt litt på kvasir, men finner ikke noe vettig der. Er masse sverd på QXL, men kun den "stygge" utgaven av det sverdet jeg vil ha er der. Fant derimot i USA, men er usikkert om de sender til Norge.

 

Noen som vet om noen webshopper som selger dette sverdet til en rimelig pris?(fant det til 70$ i en amerikansk sjappe)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget med paypal er at kun paypal får kortnummeret ditt, ikke de du betaler til. Du gir ikke bort noen som helst kritisk informasjon til mottaker. Du må selvfølgelig gi bort kortnummeret til Paypal, men det er det såpass mange som har gjort før deg at jeg ikke helt kan se hvorfor du skulle bekymre deg for det.

Lenke til kommentar

Ikke akkurat noe spesielt med Hattori Hanzo Samurai Sverdet, i beste fall så får du en replika (kopi) som du kan bruke til å skjære brød med.

 

Om du er nybegynner innen fektekunst (hvis du ønsker å bruke det til å fekte med) så anbefaler jeg deg at du kjøper deg enten en uten skarp kant og som er laget for å sparre eller rett og slett et tresverd (blir ikke det samme, men er veldig billig og kan brukes ganske effektivt).

 

Når det gjelder varer som kun sendes i usa , så finnes det tjenester hvor man kan bestille en postboks hos et firma som sørger for å sende og fortolle varen hjem til norge, husker ikke helt i farten hva firmaet heter, men det kan sikkert noen andre oppegående her på hw.no kanskje fortelle deg om.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...