Gå til innhold

retur til pcutstyr.no


Anbefalte innlegg

Jeg bestilte et skjermkort på pcutstyr.no , det var defekt så jeg sente det tilbake. Jeg bare lurer på om noen vet hvor lang tid de bruker inntil de sender det tilbake reparert eller evt. sender et nytt. Jeg har bare venta en uke enda men, jeg synes jeg skulle fått noe informasjon om status og sånt. Men jeg har på ingen måte fått vite hvor lang tid det kommer til å ta. Jeg kunne jo sende mail og spørre dem, men på support siden deres sier de at kunden bør ikke purre før det har gått 10 virkedager. Jeg begynner å bli veldig stressa da jeg sitter uten skjermkort og bare har tilgang på pc gjennom andre.

 

Så hvis noen har prøvd dette så takker jeg for all informasjon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har bestillt en skjerm fra pcutstyr, og har ikke fått noen bekreftelse på mail i det hele tatt. Jeg sendte en mail og gjorde de oppmerksom på dette.

 

Syns absolutt ikke noe særlig om oppdatering på ordre, og jeg tviler vel på at en retursak som i ditt tilfelle, gjør dette noe bedre.

Lenke til kommentar

Pcutstyr brukte litt over 2 uker på å teste skjermkorte mitt og sende meg et nytt. Men ser det er en del som har veldig dårlig erfaring med Pcutstyr.

Men litt over 2 uker er greit, ikke supert, men ok.

Men hører du ikke noe fra dem etter at de har hatt korte i 1 uke, send en mail og etterlys korte.

 

Vet hvordan det er å være uten pc... :(

Lenke til kommentar

Tok fem uker fra jeg sendte dem mitt grafikkort til jeg fikk det tilbake.

 

-Og da viste det seg at kortet fungerte bra, det var bare det at jeg hadde for svak strømforsyning. Med andre ord trengte de bare å sette det inn i en PC og teste det i 2D og 3D for å se at det virket, og så sende det tilbake.

 

Men ting tar tid.

 

De har vel Effekt som servicepartner da.

 

Fikk forøvrig overhodet ingen info om hva som skjedde med kortet mens de hadde det. Hvis jeg ikke hadde sendt mail, hadde jeg ikke hørt noe fra dem i det hele tatt før kortet kom tilbake. Og det finnes ingen slik info oppdatering på sidene deres heller. Står riktignok at denne funkjsonen skal komme etterhvert.

 

MEN jeg skal være så ærlig å si at de tross alt var hyggelige når jeg først fikk tak i dem, selv da jeg var litt småsur.

 

Dét skarr'em ha! ;)

Endret av John P.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...