Gå til innhold

Doom filmen tar form


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
doom blir sikkert som alien 4 eller hva?

Go Seagal

Alien Resurrection var jo feet da :yes:

er du morsom eller

den er totalt uengasjerende, bare kræsj bang og en voldelige karer i rullestoler! mister hele den grøsne følelsen jeg hadde når jeg så ener'n. Den suger verre enn "Hard to kill"

Gå og legg deg

Endret av Akiro Curosawa
Lenke til kommentar
doom blir sikkert som alien 4 eller hva?

Go Seagal

Alien Resurrection var jo feet da :yes:

er du morsom eller

den er totalt uengasjerende, bare kræsj bang og en voldelige karer i rullestoler! mister hele den grøsne følelsen jeg hadde når jeg så ener'n. Den suger verre enn "Hard to kill"

Gå og legg deg

Har tydligvis ikkje hørt om smak å behag du nei :nei: ska ikkje legge meg før eg er trøtt :tease:

 

Alle har sin mening vettu, du har din, eg har min.Men ska skaffe meg den å se ka eg syns snå, hakke sett den på år å dag.Mulig eg skifter til din mening :thumbup:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hørest ut som om Akiro Curosawa har sett Doom filmen!!

 

Vel...Jeg tviler STERKT på at du eller andre, inkludert meg kan si noe slikt om en film som enda ikke har komt ut!!

 

Og ska ALDRI høre på kritikerne

 

-SPiderman fikk 5..Jeg gir den 1

 

-"husker ikke" fikk 2. jeg gir den 6

 

Grunnen til at jeg ikk husker filmen er vel pga det er så mange som får bad karrakter, men læl er kanonbrae

Lenke til kommentar

De har tatt seg en del kreative friheter de manus forfatterene. Handlingen skjer på Jorden ikke Mars, monstrene er ikke fra helvete, men mennesker som er smittet av et virus. Og det er ikke noe den enhenten man spiller i DOOM3 som skal rydde vei i vellinga men SWAT... Resident Evil anyone?

Lenke til kommentar
De har tatt seg en del kreative friheter de manus forfatterene. Handlingen skjer på Jorden ikke Mars, monstrene er ikke fra helvete, men mennesker som er smittet av et virus. Og det er ikke noe den enhenten man spiller i DOOM3 som skal rydde vei i vellinga men SWAT... Resident Evil anyone?

Ikke resident evil, men Hollywood.

Lenke til kommentar
er denne endret på?

Plot Outline: In the year 2145, a group of Marines transported to a base on a remote planet where they face horrifying monsters, created by an experement gone horrifyingly awry.

Bare adde til at eg leste en artikkel på megagames, veldig gammel så dere har sikert fått det me dere. Der står det at filmen ikkje skulle finne sted på mars, og UAC var heller ikkje inne i bildet :thumbdown: OG!!! Monsteren kommer ikkje fra Hell @ all :w00t:

 

Megagames artikkel her

Lenke til kommentar
er denne endret på?

Plot Outline: In the year 2145, a group of Marines transported to a base on a remote planet where they face horrifying monsters, created by an experement gone horrifyingly awry.

Bare adde til at eg leste en artikkel på megagames, veldig gammel så dere har sikert fått det me dere. Der står det at filmen ikkje skulle finne sted på mars, og UAC var heller ikkje inne i bildet :thumbdown: OG!!! Monsteren kommer ikkje fra Hell @ all :w00t:

 

Megagames artikkel her

Ganske fantastisk hvis de klarer å lage en Doom film som ikke har noe med Doom å gjøre i det heletatt :D

Lenke til kommentar
er denne endret på?

Plot Outline: In the year 2145, a group of Marines transported to a base on a remote planet where they face horrifying monsters, created by an experement gone horrifyingly awry.

Bare adde til at eg leste en artikkel på megagames, veldig gammel så dere har sikert fått det me dere. Der står det at filmen ikkje skulle finne sted på mars, og UAC var heller ikkje inne i bildet :thumbdown: OG!!! Monsteren kommer ikkje fra Hell @ all :w00t:

 

Megagames artikkel her

Ganske fantastisk hvis de klarer å lage en Doom film som ikke har noe med Doom å gjøre i det heletatt :D

heelt utrolig :tease: Kan kansje blir bra likevel da :innocent:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Tror Doom-filmen kan bli bra jeg - Karl Urban (http://www.imdb.com/name/nm0881631/) i hovedrollen virker som et godt valg - han er jo en tøffing.

 

Han har gjort en bra figur i fantasy/action-filmer de siste par årene (LOTR, Bourne Supremacy, Riddick) men er ikke så kjent at han forbindes med andre roller sånn umiddelbart.

hmm han er en god skuepiller han og en cool dude. Ett plusse der i hvertfall da :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Ja det bildet sa oss mye:P hehe! menne ja..kan kan man si? nok en crap film som satser på navnet? Eg tro i hvertfall det.. :thumbdown:

 

GI oss en trailer :yes:

 

 

Off-topic: gleder meg som helvete til den nye Revenge of the Sith traileren :dribble:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...