mav0 Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg var nettopp med skolen og så denne filmen, og nå skal vi skrive en filmanmeldelse om den. Jeg har allerede en god del ideer om hva jeg skal ha med, og var kjempefornøyd med filmen. Noen andre som har sett den? Hva syns dere, og er det noe spesielt dere har sett som jeg bør få med? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 1. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2004 Jeg har ikke sett filmen, men vil uansett be deg lese boka. Den er fantastisk bra og unnagjort på en dag eller to, og jeg kan garantere deg at din lærer vil bli imponert om du trekker sammenligninger mellom filmen og boka i anmeldelsen din.. Lenke til kommentar
mav0 Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Jepp, har lest en god del av boken. Den er like bra som filmen, om ikke bedre. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg så også filmen med skolen på Torsdag. Tror ikke det er så mange som har sett den ennå, siden den ikke har hatt premiere i Norge ennå. Lenke til kommentar
Gudhjelpe Skrevet 23. oktober 2004 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2004 ehm.... kan det hende at dere to har sett hverandre før? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå