thomassit0 Skrevet 25. oktober 2004 Skrevet 25. oktober 2004 Diablo !!! FarCry!! sikkert masse fler og men kommer ikke på fler nå
MindTooth Skrevet 28. oktober 2004 Skrevet 28. oktober 2004 1. SW: KoToR 3 2. Mafia 2 3. Half-Life 3 4. Halo 3 5. Need For Speed Underground 3 6. Theme Hospital 3 7. Dungeon Keeper 3 8. Call Of Duty 2 9. Max Payne 3 10. Red Alert 3
Veritas_ Skrevet 29. oktober 2004 Skrevet 29. oktober 2004 Noen som vet om Heroes of Might & Magic V kommer? Ca. aldri. De som laget det gikk vel duken. Men kan vel hende at noen kjøpte rettighetene til det, og lager ett i fremtiden. Gleder meg til Synicate wars 2. Men Bullfrog har vel gått sånn halveis dunken de og.
Hellslayer Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Noen som vet om Heroes of Might & Magic V kommer? Ca. aldri. De som laget det gikk vel duken. Men kan vel hende at noen kjøpte rettighetene til det, og lager ett i fremtiden. Gleder meg til Synicate wars 2. Men Bullfrog har vel gått sånn halveis dunken de og. Ubisoft kjøpte rettighetene til det spillt, og de påstår at de driver å lager det, men det har ikke kommet noe nytt på åresvis nå Det eneste som er kunngjort er noe så flott som Heroes of might and magic online. Vil du lese mer om dette og utviklingen innenfor homm spilla så foreslår jeg denna siden.
Sigga Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Håper inderlig vi ikke venter forgjeves på Might & Magic V.
Jørgen Sørheim Skrevet 30. oktober 2004 Skrevet 30. oktober 2004 Might & magic V har vært ute i evighet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå