Muteki Skrevet 4. oktober 2004 Skrevet 4. oktober 2004 Ganske så nice HS, men jeg ville nok at det var ganske mye flaks i det ja!
atrax Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Jeg fant ut hvilken låt det er på filmen. Det er Papa Roach - Blood Brothers.
- mOtz^ - Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Papa Roach - Blood Brothers. nice jobba ... ville gjerne vite det selv se... som sagt tidligere så stod det ikke noe navn av sangen på den filmen jeg tok den fra.
- mOtz^ - Skrevet 19. oktober 2004 Forfatter Skrevet 19. oktober 2004 Hehe, tøff sang ihvertfall. mhm, genial sang å bruke i fragmovies. Utrolig tøff.
nord Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Papa Roach - Blood Brothers. nice jobba ... ville gjerne vite det selv se... som sagt tidligere så stod det ikke noe navn av sangen på den filmen jeg tok den fra. sangen tok du fra Ski Movie - X-Streem? syk film!
A.J Green Skrevet 19. oktober 2004 Skrevet 19. oktober 2004 Vel så sykt var det ikke, gjør sånn hele tiden.. Ikke for å skryte.. Men seriøst prøv å gjør det igjen så går det til slutt...
wotg Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 fet musikk du brukte på video nr2 eXploid. Kult USP kill da
- mOtz^ - Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Vel så sykt var det ikke, gjør sånn hele tiden.. Ikke for å skryte.. Men seriøst prøv å gjør det igjen så går det til slutt... man må jo treffe hodet da, og det er vel ikke like enkelt... om man gjør det om og om igjen vil det nok til slutt gå ja, men det kan kanskje ta litt tid
A.J Green Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 joda, men det blir helt teit å si at det var sykt flaks... du hadde jo siktet plantet i trynet hans da du gikk forbi kasen, da skal det ikke mye til for at du treffer han.. kanskje litt gull men ikke helt sykt... Jeg kan prøve litt og legge ut et klipp om jeg klarer det
- mOtz^ - Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 Jeg kan prøve litt og legge ut et klipp om jeg klarer det tell hvor mange ganger du tester før du klarer det da... gubben må jo også dø da. altså, ta mer enn 100 hp.
- mOtz^ - Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 sangen tok du fra Ski Movie - X-Streem? Vet ikke om den har noen andre navn, men jeg tok hvertfall musikken fra denne filmen... cs-MUSIKK
munky Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 ganske pent men jeg har sett folk som har gulla verre. F. eks en kjent kar her på HW-forumet
brillan Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 ganske pent men jeg har sett folk som har gulla verre. F. eks en kjent kar her på HW-forumet
Sigga Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 En som sa at crosshairen var oppi trynet hans når biiig.no sprang forbi, var jo det som var gullet.
MemorY Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Kan nesten vedde på at noen sa enten Lotto, h4x0r cheater eller noe i den duren Gull 2k er bare fornavnet...
A.J Green Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Nei fy faen, det funker egentlgi dårlig når man skal gå inn for det, og 90% av tilfellene står det ingen der... Det kommer vel en gang med tiden, men ikke akkurat nå
- mOtz^ - Skrevet 20. oktober 2004 Forfatter Skrevet 20. oktober 2004 (endret) En som sa at crosshairen var oppi trynet hans når biiig.no sprang forbi, var jo det som var gullet. Kan si det slik... Nei fy faen, det funker egentlgi dårlig når man skal gå inn for det, og 90% av tilfellene står det ingen der... Det kommer vel en gang med tiden, men ikke akkurat nå Ja, typiskt at det ikke står folk der akkurat der og da ja.... ....skyld på det du... Endret 20. oktober 2004 av biiig.no
pronoob Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 En som sa at crosshairen var oppi trynet hans når biiig.no sprang forbi, var jo det som var gullet. Jeg ville nå heller si det at kulen faktisk traff rett i siktet, deagle er ikke den mest treffsikre over avstand, særlig ikke når man løper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå