Gå til innhold

Gull 2k ... eller ikke :P

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Papa Roach - Blood Brothers.

:thumbup: nice jobba ... ville gjerne vite det selv se... som sagt tidligere så stod det ikke noe navn av sangen på den filmen jeg tok den fra.

Skrevet
Papa Roach - Blood Brothers.

:thumbup: nice jobba ... ville gjerne vite det selv se... som sagt tidligere så stod det ikke noe navn av sangen på den filmen jeg tok den fra.

sangen tok du fra Ski Movie - X-Streem? :D

syk film!

Skrevet
Vel så sykt var det ikke, gjør sånn hele tiden.. Ikke for å skryte.. Men seriøst prøv å gjør det igjen så går det til slutt...

man må jo treffe hodet da, og det er vel ikke like enkelt... om man gjør det om og om igjen vil det nok til slutt gå ja, men det kan kanskje ta litt tid :roll:

Skrevet

joda, men det blir helt teit å si at det var sykt flaks... du hadde jo siktet plantet i trynet hans da du gikk forbi kasen, da skal det ikke mye til for at du treffer han.. kanskje litt gull men ikke helt sykt...

Jeg kan prøve litt og legge ut et klipp om jeg klarer det :D

Skrevet
Jeg kan prøve litt og legge ut et klipp om jeg klarer det :D

tell hvor mange ganger du tester før du klarer det da... gubben må jo også dø da. altså, ta mer enn 100 hp.

Skrevet (endret)
En som sa at crosshairen var oppi trynet hans når biiig.no sprang forbi, var jo det som var gullet.

Kan si det slik... :)

Nei fy faen, det funker egentlgi dårlig når man skal gå inn for det, og 90% av tilfellene står det ingen der... Det kommer vel en gang med tiden, men ikke akkurat nå

Ja, typiskt at det ikke står folk der akkurat der og da ja....

....skyld på det du... :p:cool:

Endret av biiig.no
Skrevet
En som sa at crosshairen var oppi trynet hans når biiig.no sprang forbi, var jo det som var gullet.

Jeg ville nå heller si det at kulen faktisk traff rett i siktet, deagle er ikke den mest treffsikre over avstand, særlig ikke når man løper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...