Gå til innhold

Hvilken CSI er best etter din mening?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte ikke helt at Gary Sinise spiller nøkkelrollen i CSI: NY, men jeg har ikke sett noe enda, så jeg holder kjeft til jeg vet mer.

Liker du ikke Sinise?

 

Synes godt David Fincher kunne tatt seg i nakken og laget en sesong med CSI. Det hadde det blitt tv av!

 

Det hadde det blitt spennende tv av, men det hadde kanskje vært for "skummelt" for CSI?

Lenke til kommentar
Og det er nettopp derfor jeg gleder meg til NY. Jeg får høre at den er litt film noir, og det er spesiellt for en politiserie. Gary Sinise trekker ikke akkurat ned, han har looken til en mann som har sett mye sykt, men fortsetter fordi han føler han må.. Det er det inntrykket jeg har fått av CSI:NY, og hvis det stemmer sånn cirka, gleder jeg meg intenst..

Jeg forventer da ikke at det skal være en ny LV, bare det ikke er en ny Miami.

Saa CSI: NY i gaar kveld paa CBS. Og ja, det var morkt som bare det. Kan ikke si at jeg likte den episoden noe saerlig, men mistenker at det hadde vaert langt fra min favorittepisode hadde det vaert Las Vegas. Tror jeg var litt uheldig med "valget" av forste episode aa se.

Kan med trygghet fortelle alle dere som ikke har sett dette enda, at det ikke er noen ny CSI: Miami paa gang. Det er hvertfall ikke det inntrykket jeg har faatt etter gaarsdagens episode. Etter min mening plasserer det seg mellom Las Vegas og Miami.

Tror Sinise var det rette valget. Som sagt, han har looket til en som har sett mye sykt i sitt liv, og det kom ogsaa fram i den episoden jeg saa i gaar. En skikkelig staa-paa kar, som aldri gir opp uansett hvor lite bevis han har foran seg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Likte ikke helt at Gary Sinise spiller nøkkelrollen i CSI: NY, men jeg har ikke sett noe enda, så jeg holder kjeft til jeg vet mer.

Liker du ikke Sinise?

Joda, men ikke i den rollen.

 

Synes godt David Fincher kunne tatt seg i nakken og laget en sesong med CSI. Det hadde det blitt tv av!

 

Det hadde det blitt spennende tv av, men det hadde kanskje vært for "skummelt" for CSI?

 

Skummel regi?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg tenkte bare på at han lager skumle filmer, og derfor ville CSI episoden blitt litt for skummel, istedefor spennende men samtidig ikke sånn at man kvepper og sånt..

Han lager skumle filmer fordi manuset og utgangspunktet er skummelt. Det ser mørkt og dystert ut fordi visual fx duden har kost seg i AE.

Lenke til kommentar

Liker best Lav Vegas jeg også, men er veldig spent på New York nå! Miami blir ødelagt av Horatio! Han skal være så himla kul hele tiden, blir bare teit. En ny vri på New York hadde ikke vært å forakte. På tide serien endrer seg litt. Har blitt litt mye av det samme.

 

Så "traileren" til CSI New York nettopp. Der sier det "it`s all connected" (eller noe sånt). Betyr dette at ting/saker som skjer i serien har mer sammenheng? Hadde vært bra om ikke hver episode var noe nytt, men at det var en rød tråd som bandt dem sammen. Gjerne at man får vite mer om personene i serien, slik CSI LV hadde innslag av (men aldri fullførte tilfredstillende i mine øyne)

Lenke til kommentar
Liker best Lav Vegas jeg også, men er veldig spent på New York nå! Miami blir ødelagt av Horatio! Han skal være så himla kul hele tiden, blir bare teit. En ny vri på New York hadde ikke vært å forakte. På tide serien endrer seg litt. Har blitt litt mye av det samme.

 

Så "traileren" til CSI New York nettopp. Der sier det "it`s all connected" (eller noe sånt). Betyr dette at ting/saker som skjer i serien har mer sammenheng? Hadde vært bra om ikke hver episode var noe nytt, men at det var en rød tråd som bandt dem sammen. Gjerne at man får vite mer om personene i serien, slik CSI LV hadde innslag av (men aldri fullførte tilfredstillende i mine øyne)

Jeg vil vel anta at det er en continiuty i historien ja. Sånn som det er nå kan man jo se hver episode hver for seg. Det liker jeg (ser alle uansett da...).

Lenke til kommentar
CBS, i motsetning til FOX, gir show i alle fall en sjanse før de forsvinner (altså en hel sesong i det minste). Jeg har enda ikke tilgitt FOX for å droppe The Jury etter bare 10 episoder....

 

Er i det hele tatt ganske mange svært bra serier som har blitt droppet uten at jeg forstår så mye av det, men det er litt OT i denne sammeng muligens..

Er fullstendig enig med deg der. Fox gjør så ofte en så ufattelig dårlig beslutning når de dropper en serie. Jeg tviler på at noen egentlig vil komme over nedleggelsen av Futurama - en av Matt Groeings geniale skapelser. Serien hadde en brilliant humor som virket på flere plan, uansett alder.

 

Nei, FOX bør boikottes!

Lenke til kommentar
Nei, FOX bør boikottes!

Beklager, men det er relativt umulig aa boikotte FOX. De viser utrolig mye bra hele tiden (de viser vel en del heller kjedelige ting ogsaa, men...). Ser paa FOX hver eneste dag. Likte overhodet ikke at de kansellerte f.eks. Futurama og John Doe. Men de viser saa mye annet bra, at det gaar fint... ;)

 

Digger CBS. Mandag er det CSI: Miami (ikke noe aa hoppe i taket for, men herre, det er jo underholdende), Onsdag er det CSI: NY (bare sett en episode forelopig, men det lover jo bra), Torsdag er det C.S.I: Crime Scene Investigation (taler for seg selv), og Fredag er det Cold Case...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...