Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hastighet på Bluecom


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har også samme problemet med Bluecom. Har lenge hatt ustabil fart. Får det jeg skal ha på natta og når det er lite trafikk, ellers nede i halvparten.

Når jeg har ringt og klaget, påstår de hver gang at feilen ligger hos meg, og at det ikke er trafikk på sentralen min (bullshit!).

 

Så etter tre år med Bluecom ser jeg meg nå om etter en annen ISP.

 

MVH

 

TommyL

Lenke til kommentar

Spørsmålet er om du KAN få 2mbit linje.

Har sjekket og jeg får til svar at jeg også kan få det.Men så viser det seg etter nærmere samtaler med teknikker på Bluecom at jeg bor for langt unna terminalen til å en slik linje.Min erfaring er å sjekke nøye med bluecom om du virkelig kan få det du har bestilt.De som sitter i tlf mener noe mens virkeligheten er noe annet.

 

Mitt råd:Be om å få snakke med de som jobber som teknikkere ;)

Lenke til kommentar

Kan bare slutte meg til de andre. Oppdaterte linje til 2048 her i våres.

skjelden over 1500. som regel rundt 1200.. (TCP) Men her i helga var den helt ned mot 105 på det laveste. Samme i både XP og Linux.

Prøvet både med og uten router. Virker som det er båndbredden som begynner å skrante i enkelete sentraler/områder.

Hastighet følger også mønstert med trege linjer på tider hvor man vet traffikken er stor. Vil også vurdere videre kundeforhold til Bluecom, vis dette ikke blir bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...