Gå til innhold

fUnc sUrface 1030

Passasjer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Hvis man først skal kjøpe seg en tøymatte kan man vel kjøpe en bra en, som f.eks Q-Pad Lowsense? "

Det er nettop det at allsop -er- bra, litt vanskelig å få det inn at en matte til snaue 60kr kan være bedre enn en til 250?

Har du i det hele tatt prøvd en ordentlig musematte? Tror du vil få sjokk...

"Hvis man først skal kjøpe seg en tøymatte kan man vel kjøpe en bra en, som f.eks Q-Pad Lowsense? "

Det er nettop det at allsop -er- bra, litt vanskelig å få det inn at en matte til snaue 60kr kan være bedre enn en til 250?

Har du i det hele tatt prøvd en ordentlig musematte? Tror du vil få sjokk...

Det vi har sett i tester er at ingen matter har seiret over Q-Pad (i sin klasse, tøymatter). Reviews

"A product i recomend to everyone !"

"The Qpad and Glidz make gaming like a ride in a Ferrari, where you are the Schumacher of your mouse"

"QPAD Roundup winner in big test! "

"Für Spieler und andere Anwender ist diese Unterlage das zur Zeit beste Produkt. "

"Q-Pad er en veldig behagelig musematte å spille med" <- Gamer.no

"Det er ubeskriveligt at musen kan føres så blidt og let hen over musemåtten"

"Besten Mauspads am Markt!"

osv..

Må dessverre si meg uenig i det du skriver her Spindre,

eXactmat slår Qpad ned i støvlene, med skatez og den glatte siden, får emat en betydelig bedre gli en det samme med Q-pad, jeg har begge, så tro meg, det er en grunn til at jeg ga Q-pad til broren min.

Qpad har komfort, men exactmat er overlegen på praktiske egenskaper, design, kontroll og fart.

Jeg ser dessuten at Emat ikke er tatt med i sammenligning i de fleste av de reviewene engang :(

Overlegen er å ta hardt i. Glid er ikke alt.

"design, kontroll og fart."

Design, Har det noe å si ? Ser ikke på det som en praktisk egenskap

Kontroll, har ekstremt bra kontroll på min Q-Pad

Fart, bedre fart = dårligere kontroll opplever iallefall jeg. Så da gidder jeg ikke si mer. Og når det gjelder komfort, ingen harde matter kan slå en tøymatte (iallefall ikke her i huset). Og med tanke på prisen, :whistle:

Og les hva jeg skriver :

(i sin klasse, tøymatter)

edit: og en ting til, hvis eXactMat slår Qpad ned i støvlene, hvorfor ble den ikke tatt med i topp 3 i gamer.no's musematte test ? Den slår ikke Q-Pad ned i støvlene mao.

edit2:

Det vi har sett i tester er at ingen matter har seiret over Q-Pad

Uenig eller ikke, det er kun sannheten, hvorfor skal du være uenig i den ? :roll:

Endret av SpinNdre
HÅRD, lätt. QPAD är sämsta musmattan som gjorts.

1.För stor

2.För ful

3.För dålig kontroll på glidet

---------------------------

Jag har valt razer´s eXactMat pga att den inte blir varm å klibbig som fUnc å qpad, och den håller ca 5 ggr längre än fUnc pga att det är anodiserat aluminium och inte "plast".

----------------------------

...If you’re in the market for a new mousing surface or two, Razer’s eXactMat is a product to keep on your watch list. The two-sided approach provides two distinctly different surfaces for application-specific or mouse-specific use. The limited edition neoprene sleeve is eye catching and protects the surface during transport or display. Altogether, it’s a well-designed mousing surface that will fit nicely into almost any situation.

Score 97 points

---------------------------------

Fant dessverre ingen roundups der disse 2 er satt opp mot hverandre, eneste gamer.no sin test der S&S merkelig nok kom før den :ohmy:

I sine kategorier ja...

Du  klager på at utdragene fra testene jeg finner er useriøse?

Du finner jo reviews fra produsentens egne hjemmesider ^^

Det står den er for stor :p Det er jo poenget, den heter jo XXXL liksom.

Skjønner ikke hva han mener med for dårlig kontroll på glidet heller. Men som sagt aller først, i tøymatte klassen. Synst dog eXactMat koster litt for mye. ^^

Endret av SpinNdre
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...