the_ruthless Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Ah, jeg prøvde Fallout for første gang nå i august... Fallout 2 hadde vært konge. Til gamle spill har man såklart egnede maskiner. Selv har jeg en 286, en 386 og en 486. MS-DOS 3.30 og Win3.0 på de to første, MS-DOS 6.22 og Win3.11 på den siste.
000111222 Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Operation Flashpoint GOTY edition, veldig bra krigssim m/alle exp. Nattflyging med helikopter og landingslys
EasyRaider Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Ah, jeg prøvde Fallout for første gang nå i august... Fallout 2 hadde vært konge. Eneren er nok best. Men Fallout 2 er også en god opplevelse. Å spille med liten bruk av vold er anbefalt, ettersom de fleste kampene ærlig talt er kjedelige.
MemorY Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 [iC' date=29/09/2004 : 21:12] Og nå når jeg har GTA2 XP patchen, skal jeg kjøpe GTA2, og linke det med kompisene! å hå DET er hva jeg kaller et BRA lan har noen timer med GTA2 på LAN..
Treblad Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Jeg bestilte nettopp åtte spill til ca. 250 ink. porto. Jeg har ikke helt oversikten over hvilke spill det var (husker ikke alle ), men Baldurs Gate Tales Of The Sword Coast, Conflict Zone, Ghost Recon, Dune 2000 og Magic The Gathering Battlegrounds var blant de. Deilig.
KoN_Meathook Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 ser du liker monkey island? Har du hørt om www.worldofmi.com ? World of Monkey Island Jeg var moderator der en tid tilbake og har ganske god innsikt i det som skjer på Monkey Island-fronten... så er det noen som lurer, er det bare å spørre =) /Meathook
Melfacion Skrevet 1. oktober 2004 Forfatter Skrevet 1. oktober 2004 ser du liker monkey island? Har du hørt om www.worldofmi.com ? World of Monkey Island Jeg var moderator der en tid tilbake og har ganske god innsikt i det som skjer på Monkey Island-fronten... så er det noen som lurer, er det bare å spørre =) /Meathook det jeg er bekymret for er at LucasArts ikke vil selge bundle-pakkene sine til meg fordi jeg ikke bor i USA eller Kanada ref denne siden på worldofmi.com: http://www.worldofmi.com/thegames/buy/index.php
Feh Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 1. Kjøpte Heroes 3 Complete på spiderman til 149 her forleden dag... må bare si at det er KONGE å få hele heroes 3+eps inn i ett spill ... så fikk jeg testet shadow of death også! (campansene her er drit fete!, og noen heftige nye helter!) definitivt verdt hver eneste krone, siden dette er det beste rpg noensinne! (bortsett fra diablo2, men det er jo på en måte ikke rpg, men likevel er det rpg ) 2.Red Alert (1ern) har kompatibilitetsproblem i XP, kjøpte det på spaceworld i fjor, og jeg satt sikkert et kvarter å leita etter support for akkurat det temaet før jeg fant ut hva jeg skulle gjøre, og etterpå, da jeg fikk kjørt det igang, så var det en merkelig lagg!? hvis jeg holdt musa stille, så kjørte alt smooth, men med en gang jeg rørte på musa, begynnte allt å hakke! kjedelig...
KoN_Meathook Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 ser du liker monkey island? Har du hørt om www.worldofmi.com ? World of Monkey Island Jeg var moderator der en tid tilbake og har ganske god innsikt i det som skjer på Monkey Island-fronten... så er det noen som lurer, er det bare å spørre =) /Meathook det jeg er bekymret for er at LucasArts ikke vil selge bundle-pakkene sine til meg fordi jeg ikke bor i USA eller Kanada ref denne siden på worldofmi.com: http://www.worldofmi.com/thegames/buy/index.php har du ikke alle spillene fra før av ? Har du det, eller mangler 1 eller 2, ville jeg kansje droppet å bestille denne "bundle packen", da den ikke kommer med noen collectors box eller noe slikt... så er mao ikke så veldig fancy. Når jeg var moderator på worldofmi var det jeg som la ut nyheten om monkey island bundle pack, og satt meg da litt inn i det, ettersom det kom en hel del spørsmål ang. de du stiller her. Og svaret er at det selvfølgelig går ann for deg å bestille bundle pack fra Lucas Arts. Det du må gjøre er enten å ringe, eller ta kontakt med dem via email (som du alt har gjort). Var i hvertfall det jeg fikk til svar da jeg forhørte meg om det. Men tenk deg om 2 ganger før du gidder å betale dyre dommer for frakt, toll etc når det finnes mye enklere måter å skaffe dem på her i Norge. /Meathook
Melfacion Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 fikk spillene fra gamesmix i går, og fikk en hyggelig overraskelse Der jeg trodde jeg hadde bestilt Sam&Max hit the road for 30kr. fikk jeg se på coveret at dette var en LucasArts Classic dobbeltpakke... sam&max + Day of the Tentacle (og maniac mansion som følger med DOTT i utgangspunktet) så, jeg anbefaler alle som fortsatt ikke har disse gullkornene å ta seg råd til de 30 kronene (+ frakt) disse klassikerne koster.
Jørgen Sørheim Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Aiai, ikke verst. Bestilte Sam & Max, jeg også. Skulle hatt de originale utgavene med papp-esker og manualer, dog.
Melfacion Skrevet 6. oktober 2004 Forfatter Skrevet 6. oktober 2004 sant, sant... har jo DoTT orginal-esken liggende da, men diskettene har dødd på seg for lenge siden... Så dette blir helt klart et gledelig gjensyn
Tigeren Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 Kjøpte Divine Divinity til 99,- her en dag.. Beste spillkjøpet til den prisen siden jeg kjøpte Half Life for det samme!
Melfacion Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Da er det på tide å dra opp denne tråden igjen Var en tur på spiderman denne uka, og kunne ikke dy meg 3 spill for 200... tja... måtte jo selvfølgelig dra med meg noen. Big Mutha Truckers Utrolig underholdene arcadespill hvor du kjører trailer, og skal levere diverse varer rundt om kring. Du får bonuser for å kjræsje biler, og med "bonusmodus" som Police Chase og Biker Chase er dette bare genialt. Det hjelper også på spillopplevelsen hvis du er litt overtrøtt Stronghold : Crusader Strategispill hvor du skal bygge borger og krige under korstogene. Spillet foregår i ørken / oase-landskap og er mer enn nok underholdning for pengene. Kjempepluss i boka for at det ikke krever CD for å spille, så her har vi mange timer multiplayermorro foran oss uten å få alt for dårlig samvittighet. Rainbow 6 m/expansion Dette spillet trenger vel ikke noen større introduksjon. Har forøvrig ikke åpnet det enda heller, men må jo bare ha en kopi av dette Ellers har jeg også vært en tur på nettet igjen, og anskaffet Age of Empires Gold Edition, Age of Empires II Gold Edition og Civ III Deluxe Så jeg kommer nok ikke til å kjede meg med det første...
wim Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Sam n Max er jo kanskje tidenes spill. Grim fandango er også bra. Og Day of the tentacle. Og Full throttle. I det hele tatt så ga lucasart ut haugevis av kvalitetsspill på 90-tallet
Melfacion Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 nei, det ser ut til at den er borte nå... den het "sam och max" når jeg bestilte i hvertfall
Jørgen Sørheim Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Sam & Max fikk ikke jeg, selv om de hadde det inne når jeg sendte bestillingen.
Jokko88 Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg bestilte noen spill på Gamesmix, men på "dine bestillinger" er det ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå