Gå til innhold

mailbehandling av komplett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Komplett bruker å svare raskt på e-post, i allefall til meg. Komplett.no kommer vel sikkert innom forumet i løpet av natten.

 

:)

hm.. Hva vil raskt si? Har ikke fått mail tilbake enda, og jeg sendte den som sagt søndag..

Skrevet
Komplett bruker å svare raskt på e-post, i allefall til meg. Komplett.no kommer vel sikkert innom forumet i løpet av natten.

 

:)

hm.. Hva vil raskt si? Har ikke fått mail tilbake enda, og jeg sendte den som sagt søndag..

Jeg sendte en mail til komplett på fredag ang. noen problemer med mitt abit ic7 max3, har enda ikke fått svar.

 

Håper komplett.no leser dette, og gir oss tilbakemelding.

Skrevet (endret)
Edit.

Det er jeg faktisk enig med deg i. Fikk svar samme dag jeg sendte de en mail til Netshop.

 

At komplett er seine med mailbehandlingen fører jo til at de mister kunder.

:!: :!: Se hva du quotet.. hmm.. ja, det er jeg også helt enig i! :!:

 

D'ær litt morro da :)

 

På saken: dersom du finner tilsvarende produkt på netshop som på komplett, lønner det seg å se ditover, det virker som om det er noen hakk bedre kundeservice.

 

Det som er bra med komplett, er at de vanker her inne :thumbup:

Endret av smeboe
Skrevet
Edit.

Det er jeg faktisk enig med deg i. Fikk svar samme dag jeg sendte de en mail til Netshop.

 

At komplett er seine med mailbehandlingen fører jo til at de mister kunder.

:!: :!: Se hva du quotet.. hmm.. ja, det er jeg også helt enig i! :!:

 

D'ær litt morro da :)

 

På saken: dersom du finner tilsvarende produkt på netshop som på komplett, lønner det seg å se ditover, det virker som om det er noen hakk bedre kundeservice.

 

Det som er bra med komplett, er at de vanker her inne :thumbup:

Før jeg edit'a det bort var det en melding om at han burde sende mail til netshop :)

Har faktisk blitt veldig positivt overasket over netshop ved flere anledninger, både når det gjelder fleksibilitet (jeg bor 10 min unna, og kan faktisk ringe å bestille når jeg setter meg i bilen), dvs, det er kjappere for meg å bestille der enn den nærmeste databutikken. De svarer også kjapt på telefon, er meget hyggelige og har gode svar :)

Skrevet

Hvis dere ikke har fått svar fra oss på mail i løpet av 24 timer er det noe galt. Dette kan enten være at mailen ikke er kommet frem til oss (skjer sjeldent) eller at svaret ikke er kommet til dere (skjer oftere). Sjekk spam-filter o.l., så kan det hende at svaret ligger der.

 

Vi kjører kontinuerlig overvåkning av alle mailer som sendes til oss og det ligger ingen mailer hos oss som er eldre enn onsdag, altså i dag.

 

Naturligvis skal man få svar på mail samme dag.

Skrevet (endret)

Dr3ad, Weer og Kuffe: Send referansenr. (alle som sender oss mail får et unikt nr. slik at vi kan spore blant annet responstider) så skal jeg gi tilbakemelding på når svaret var sendt til dere.

 

Logger imidlertid ut nå og kommer heller tilbake i morgen tidlig dersom ikke dere har mulighet til å legge ut dette i løpet av de nærmeste 10 minuttene, må få litt søvn...

 

Edit: Navn

Endret av Komplett.no
Skrevet

Takk!

E-posten lå i mappen for "Useriøs E-post"

 

"Hei!

Der er i prinsippet ikke annet forskjelle en utsende på de."

 

Noen fler som stusser litt på språket? :p:P (Les det rett frem) hehe..

Skrevet (endret)
Kan en "e" for mye, men en trkkølefi  tlåer dI FleZte!

en e for mye, en n for lite og en e for lite... Altså, ser du ikke?

Å utsende er noe annet enn utseende... "en" er noe annet enn "enn" :p

 

Men nok om dette, begynner å dra utenfor topic.

Endret av Dr3ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...