Gå til innhold

Beste Musematte - Den som er glattest og størst

Anbefalte innlegg

Skrevet

icemat er helt grei hvis dy vedlikeholder den, dvs passe på å holde den ren osv...for ellers blir den veldig ekkel å bruke. men hvis man klarer å leve med litt skrapelyd så er icemat helt grei. selv ville jeg valgt func

Videoannonse
Annonse
Skrevet
icemat er helt grei hvis dy vedlikeholder den, dvs passe på å holde den ren osv...for ellers blir den veldig ekkel å bruke. men hvis man klarer å leve med litt skrapelyd så er icemat helt grei. selv ville jeg valgt func

Alle musematter krever litt entusiasme, vet du. Og skrapelyden er knapt nok merkbar med Padsurfers eller Mouseskatez.

Skrevet

Jeg anbefaler blå rosello tøymatte med MS IE3.0 hvis du har tilgang til dette, de koster 25kr, det er gjerne smak og behag men jeg har aim som de aller aller færreste har og jeg syntes tøy er veldig mye bedre enn plast på musematter.

Skrevet

Anbefaler Q-Pad musmatte, den har en glatt og fin overflate, du får den i tre (?) forskjellige størrelser, så du finner en som passer pulten din, og det er praktisk talt lydløst å bruke den.

Skrevet

For å si det sånn! Steelpad er sinnsykt behagli å spille med! Den gjør bevegelsene dine sinnsykt smoothe og det er faktisk en helt ny følelse å ha rett nusenatte!

Men hvis du har en tendens til å være varm på hendene, så reagerer ikke musa så bra på steelpad'n..... ellers rokker den shiten! :):thumbup:

Skrevet
Men hvis du har en tendens til å være varm på hendene, så reagerer ikke musa så bra på steelpad'n..... ellers rokker den shiten! :):thumbup:

Det er sant at det kommer "flekker" når man svetter på matten. Men disse tørkes bort på et sekund, og er ingenting å bry seg om.

Skrevet

Av alle musmatter eg har prøvd er Qpad overlegen. Eg vil for eksempel sei ganske så beskjedent: Qpad >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> func.

Med glidz blir det veldig glatt og ein kan vel sei at den er størst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...