Gå til innhold

AMD 64 hk/ram/cpu, skal klokkes!


GameFace

Anbefalte innlegg

Hei

 

Det jeg lurer på er hvilket amd 64 hk som er best å klokke med.

har sett litt på MSI K8N Neo Platinum men står mye forskjellig på "erfaringer" så kan noen bekrefte/avkrefte at det er bra/dårlig til å klokke med.

eller et annet kort med samma funksjoner osv som det....åpen for forslag :yes:

har en 256mb corsair xms 3500 433mhz... men trenger mer ram... har lyst til å bruke den jeg har når jeg skal klokke... er det noe ram jeg burde satse på/styre unna... vil ikke bli hindret i klokkinga av at rammen jeg har ikke "jobber sammen"...

 

veit ikke helt hvilken cpu som er best å klokke med heller.. fint om noen kunne gi meg noen tips... tenkt litt på 3200.... :hmm:

har planer om vannavkjøling seinere så burde være ganske "klokkbart" ;)

fint om man kan oppgi hvor man får kjøpt det å pris... da jeg ikke har lyst til å bruke mer enn 3000kr. på hk/cpu.. ram kommer i tilegg.. har ikke all verdens av penger for tia..

 

tror det var alt..

 

takk på forhånd!! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

leste litt rundt om det hovedkortet.. virker som et av de bedre(Asus kortet). Tror jeg går for det å A64 3200 å en 512 mb corsair xms 3500 brikke.

 

med boxed cpu(da jeg ikke har råd til vannkjøling rikitg enda) kom alt sammen på 4876kr. skal sjekke priser litt mer rundt omkring i de forskjellige nettbutikkene før jeg bestiller.

 

takk for hjelpa!!

Lenke til kommentar
Jeg hadde anbefalt dette hoved kort :

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=2780

jeg kjenner flere som har msi k8n neo platinum, og det klokker helt greit det...det er ritkgi at msi ikke er bra til å klokke, men det var føre socket 754 kom :D

 

min er faring at epox kort ikke er så bra til klokking som folk først trodde, har riktignok ikke hørt noe om de nye 754 korta, men det er jo ikke nødvendigvis bra å ikke høre noe heller, hadde de vært konge å klokke med hadde jo alle hatt de...

 

det gigabyte kortet er jo ikke akkurat billig da, selv om det kommer bra ut i tester.

kjipt å ha budsjett når man shopper pc :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...