Gå til innhold

kritikk av side


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette oser absentvoid.com. Hvorfor gidder du?

 

Mitt råd: Kast dette og lag noe fra ditt eget hode, i stedet for en slik nesten-ripoff. Ripoff, mener jeg.

tæææh.. han runker nok til absentvoid om natta ja, men de er ikke like nok til å snakke ripoff. uansett 2 kjipe sider.

 

klem

Endret av loff209
Lenke til kommentar

Herre, det der er da ikke noen rip-off, selv om den har oransje, avrunda borders og hvitt inholdsfelt.

 

Enig med Skomaker i at ting blir veldig standard. Ellers synes jeg du burde droppe de avrundede kantene på de to ytterse menyvalgene. Det så rart og malplassert ut.

 

Mer er det vel ikke å kommentere, bortsett fra tett innholdsformatering?

Lenke til kommentar
Dette oser absentvoid.com. Hvorfor gidder du?

 

Mitt råd: Kast dette og lag noe fra ditt eget hode, i stedet for en slik nesten-ripoff. Ripoff, mener jeg.

tæææh.. han runker nok til absentvoid om natta ja, men de er ikke like nok til å snakke ripoff. uansett 2 kjipe sider.

 

klem

ehhh...ikke særlig konstruktivt, men ok det er jo tross alt ytringsfrihet i dette landet...

Endret av Tha_Zaynt
Lenke til kommentar

Wow!

 

bildene på den cs siden var jo akkurat de samme som på den cs-siden i portføljen til polecat :nei: . Kan du ikke anmelde dem eller noe sånn? Har jo skjedd deg ganske mange ganger.

 

Vet at jeg også halveis rippa den forrussen'04 siden din, men det var lenge siden :blush: og før jeg var klar over at det var så galt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...