Gå til innhold

Uninstalle 66.32 forceware, hjelp?

GRendal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver å uninstalle 66.32 nvidia drivere, fordi 66.70 skal legges inn.

med 61.77 så tok jeg bare legg til\fjern programmer i kontrollpanel, men disse er ikke der.

trykker på nvidia drivers, men display drivers kommer ikke opp som en option å fjerne i legg til\fjern programmer.

vet noen om en fornuftig måte å fjerne disse på?

tusen takk for help :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøv "Egenskaper for skjerm" (høyreklikk på skrivebordet). Velg "innstillinger", "avansert", "kort", "egenskaper", "driver" og klikk "avinstaller" :)

Edit: Leif.

Endret av Sasuke-kun
Skrevet

Du trykker F8 under oppstart (før Windows bilde kommer), så ordner du driverne og så restarter du maskinen og da logger Windows som vanlig og så er det bare å legge inn de nye driverne :D

Skrevet (endret)

Har du lagt inn SP2? Hvis ja og du har nero må du oppdatere Incd for å kunne starte i sikkerhetsmodus, har lest dette på forumet en plass. Men husker ikke hvor... :blush:

Endret av Ming Lee
Skrevet (endret)

Nå kan jeg ikke helt fatte hvorfor folk legger inn SP2 når det genererer så sinnsykt med problemer. Fis heller opp en Firewall (Smoothwall?)

Men tilbake til topic, aldri hørt lignende.

Endret av lavizh
Skrevet

Skjekk at du har slått av F-Lock tasten når du starter maskina. Den knappen på tastaturet som gjør at f tastene er aktive. Da skal du kunne gå inn i sikkerhetsmodus med F8 tasten.

Prøv også driver cleaner for og fjærne driverne. :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...