bnezofil Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Hvor finner jeg denne på CD-romen? jeg har kastet bort coveret og nå må jeg ha hjelp til å finne koden. har hørt at den skal finnes der et sted.
Djevlen Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Hvorfor har du kastet bort coveret? Er vel ikke bare en dårlig unnskyld for noe helt annet vel? Uansett, gå hit: http://norge.ea.com/ , sjekk ut support og ta kontakt med EA. kanskje de kan hjelpe deg.
Windoge Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Tviler på at EA gir support til personer som ringer for å si at de har rota bort koveret sitt. Tror nok du i såfall må belage deg på å kjøpe nytt spill. Forumet er i mot at folk gir ut lisenser.
Djevlen Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Tviler på at EA gir support til personer som ringer for å si at de har rota bort koveret sitt. Tror nok du i såfall må belage deg på å kjøpe nytt spill. Forumet er i mot at folk gir ut lisenser. Hvis den skal finnes på cd'en kan nok EA hjelpe han med det.. Selv om den neppe ligger på cd'en.
Aasgaard Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Platene er identiske kopier, trykt i stort opplag. Det ligger selvsagt ingen nøkler der. Hvis det er piratkopi du snakker om gjør du det på veldig feil plass.
bnezofil Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 det er ingen piratkopi, men et originalt spill kjøpt fra butikken. jeg har kastet bort coveret, vet ikke hvordan men det har bare blitt borte. iflg. andre jeg har snakket med så skal det ligge en nøkkel på CD-en.
bnezofil Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 btw. Aasgaard, hvorfor er dette feil plass å snakke om piratkopier på? jeg har ikke vært her før så, kunne du svare enkelt på spørsmålet?
Djevlen Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 (endret) btw. Aasgaard, hvorfor er dette feil plass å snakke om piratkopier på? jeg har ikke vært her før så, kunne du svare enkelt på spørsmålet? Du har vel lest igjennom retningslinjene du har sagt deg villig til å følge som medlem på dette forumet? http://forum.gamer.no/index.php?act=SR&f=60 <- L E S http://forum.gamer.no/index.php?act=boardrules#pirat <- L E S denne også! Endret 28. september 2004 av Djevlen
Wooho Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Spillet har jo kommet i en billig utgave (best of EA) eller noe sånt. Får det for en 149, kr.
Dorian Gray Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 iflg. andre jeg har snakket med så skal det ligge en nøkkel på CD-en. Dette er ofte tilfellet med spill (i bin/cue format) som man kan laste ned fra diverse plasser, men det er ikke tilfellet når du har kjøpt spillet.
tor_erik Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Om du har klart å kaste bort coveret, er det ikke annet å gjøre enn å kjøpe spillet på nytt til 149 kr. Eventuelt kan du lete litt.
Hetland Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 lukter cracka spill og daemon tools lang vei av dette
P-in-P Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 (endret) Hvis det hadde vert cracka så hadde vel ikke denne diskusjonen oppstått? Siden han påstår at han eier spillet så er det vel ikke ulovelig å laste ned crack heller? Ikke en gang på et såpass strengt forum... Hvis dere mener at innholdet her uansett ikke skal sies så får dere bare fjerne det; Sted du kan lete! *Link fjernet av moderator* Endret 2. oktober 2004 av psilocybe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå