Gå til innhold

lisenskode i NFSU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på at EA gir support til personer som ringer for å si at de har rota bort koveret sitt.

Tror nok du i såfall må belage deg på å kjøpe nytt spill. Forumet er i mot at folk gir ut lisenser.

Skrevet
Tviler på at EA gir support til personer som ringer for å si at de har rota bort koveret sitt.

Tror nok du i såfall må belage deg på å kjøpe nytt spill. Forumet er i mot at folk gir ut lisenser.

Hvis den skal finnes på cd'en kan nok EA hjelpe han med det..

Selv om den neppe ligger på cd'en.

Skrevet

det er ingen piratkopi, men et originalt spill kjøpt fra butikken. jeg har

kastet bort coveret, vet ikke hvordan men det har bare blitt borte. iflg. andre jeg har snakket med så skal det ligge en nøkkel på CD-en.

Skrevet

btw. Aasgaard, hvorfor er dette feil plass å snakke om piratkopier på? jeg har ikke vært her før så, kunne du svare enkelt på spørsmålet?

Skrevet (endret)
btw. Aasgaard, hvorfor er dette feil plass å snakke om piratkopier på? jeg har ikke vært her før så, kunne du svare enkelt på spørsmålet?

Du har vel lest igjennom retningslinjene du har sagt deg villig til å følge som medlem på dette forumet?

http://forum.gamer.no/index.php?act=SR&f=60 <- L E S :mad:

http://forum.gamer.no/index.php?act=boardrules#pirat <- L E S denne også!

Endret av Djevlen
Skrevet
iflg. andre jeg har snakket med så skal det ligge en nøkkel på CD-en.

Dette er ofte tilfellet med spill (i bin/cue format) som man kan laste ned fra diverse plasser, men det er ikke tilfellet når du har kjøpt spillet.

Skrevet (endret)

Hvis det hadde vert cracka så hadde vel ikke denne diskusjonen oppstått?

Siden han påstår at han eier spillet så er det vel ikke ulovelig å laste ned crack heller? Ikke en gang på et såpass strengt forum...

Hvis dere mener at innholdet her uansett ikke skal sies så får dere bare fjerne det; Sted du kan lete!

*Link fjernet av moderator*

Endret av psilocybe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...