Venerable Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Er det mulig å brenne vanlige filer som mp3, doc, jpg, avi osv osv på dvd discer? For jeg har forsøkt å få det til med Nero, men jeg klarer det ikke? Hvis det går ann, er det noen som vet hvordan? Kanskje noen vet om en quide et sted? (Sorry hvis dette kommer ofte opp, men det er litt vanskelig å søke etter det)
Bruun Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Det går fett med Nero det...hvilken fremgangsmåte bruker du?
Lch Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Start Nero, lukk veiledertingen, velg File/New, dra ned DVD i boksen øverst til venstre, velg DVD-ROM (ISO), ferdig.
Venerable Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 Jeg vet ikke helt hvordan jeg prøvde, skal gjøre det du sier LarsC, så får vi se hvordan det går Takk for hjelpen.
Lch Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Husk å sjekke at du har satt alle alternativene for brennesesjonen riktig (multisession etc.). No har eg juksa litt: filer_og_slikt.nri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå