Gå til innhold

Piratkort til parabol


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Conax (Kodesystemet til canal digital) kan fortsatt knekkes. Viasat har byttet ut viaccess til et annet system, men på det gamle systemet kan du fortsatt få inn noen kanaler, som nrk1, nrk2, tv3, ztv, tv1000east, xplorer...

*Host* Er knekkt *host*

 

:love:

 

Det er bare det at det kommer nye koder så fort at ''hackerne''ikke rekker og lage nye :(

Endret av Chris_p4_2.8@800
Lenke til kommentar
Conax (Kodesystemet til canal digital) kan fortsatt knekkes. Viasat har byttet ut viaccess til et annet system, men på det gamle systemet kan du fortsatt få inn noen kanaler, som nrk1, nrk2, tv3, ztv, tv1000east, xplorer...

*Host* Er knekkt *host*

 

:love:

 

Det er bare det at det kommer nye koder så fort at ''hackerne''ikke rekker og lage nye :(

hehe... Så det er ikke så sinnsykt kodet det nettet i storbritania altså. Det er konge. Da blir det kanske fotball på meg da.

 

Skal i alle fall kjøpe meg en dreambox. Uten tvil

Lenke til kommentar
Conax (Kodesystemet til canal digital) kan fortsatt knekkes. Viasat har byttet ut viaccess til et annet system, men på det gamle systemet kan du fortsatt få inn noen kanaler, som nrk1, nrk2, tv3, ztv, tv1000east, xplorer...

*Host* Er knekkt *host*

 

:love:

 

Det er bare det at det kommer nye koder så fort at ''hackerne''ikke rekker og lage nye :(

Seriøst? Ikke fleip med meg nå. :cry: Har en SkyBox fra England som jeg bruker, og de kjører NDS' VideoGuard de også. Send meg en PM om dette snøggast mulig om svaret ditt blir litt på kanten :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...