Steikern Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 når jeg skriver in bruker navne og passord får jeg en feil melding could not connect to steam network. this coult be due to a problem with your internett connection , or with the steam network. pleas visit www.steampowered.com for more info. Er det linja mi eller er steam nedde nå?
aschj Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 De har akkurat starta preload av CS for Source, så det kan godt være at det er mye load eller systemet er nede for en kort periode.
Wooho Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 (endret) Du er ikke alene har akkurat det samme problemet bare at jeg får ingen feilmelding. Hos meg prøver den å connecte men detter ut igjen. Jeg har lyst å spille CS nå!!! Endret 28. september 2004 av Wooho
Mala Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Du er ikke alene har akkurat det samme problemet bare at jeg får ingen feilmelding. Hos meg prøver den å connecte men detter ut igjen. Jeg har lyst å spille CS nå!!! Agree!
Krankemot Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 tralalalalala, jeg dro den fete headshotten ista!!! det var så jævlig deilig frag det *æddabædda
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Siste pre-loading av HL2 startet på morran idag. Steam sliter med bandwith men er tilbake senere i kveld som normalt
Steikern Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 jeg har 3 accounter og jeg kommer bare in på cs med 1 av de noen som veit hvor for?
Wooho Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 (endret) De av dere som ha CS 1.5 kan da spille det, det krever ikke steam, så jeg har ihvertfall noe å slå ihjel tiden med mens jeg venter at steam skall være oppe igjenn! Fader det funker vist ikke det heller. My bad! Endret 28. september 2004 av Wooho
ophylicious Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Skjønner ikke helt hvorfor folk lager en topic som "Er steam nede nå" med en gang de ikke får connecta til steam o.l Synes egentlig det er temmelig meningsløst. Går ann å ta seg en liten tur på #Steam på q-net eller andre lignende kanaler. Du kan jo også spørre noen av vennene dine eller andre "ukjente" folk du vet om.
ophylicious Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 fan kommer meg ikke inn jeg heller! Meget uinteressant. Men takk for at vi fikk vite det da.
lenny^^ Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Om du ikkje bryr deg trenger du vel ikkje å svara ?!
ophylicious Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Poenget hans er at vi bryr oss ikke om dere ikke kommer innpå steam. Han mener også at det ikke er vits for alle å skrive "Jeg kommer ikke innpå steam" osv. Noe jeg forstår jævlig godt, kan ikke si jeg bryr meg så veldig mye. Synes i grunn en eller annen moderator kan stenge denne tråden, og mens vi er i gang; gi men en advarsel for noe jeg sikkert har ikke har gjort.
embark Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Jeg kommer inn! OMFG ROFL LOL STFU FU OMG!!!111!!1!11
mms21 Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 (endret) Om du ikke bryr deg ProxymuZ så trenger du ikke å gå innpå topicen en gang. Sjønner ikke hva du maser om! Endret 28. september 2004 av awp
lenny^^ Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Om du ikke bryr deg Proxyfis så trenger du ikke å gå innpå topicen en gang. Sjønner ikke hva du maser om! Heilt enig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå