Gå til innhold

Er Steam nede nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg skriver in bruker navne og passord får jeg en feil melding could not connect to steam network. this coult be due to a problem with your internett connection , or with the steam network. pleas visit www.steampowered.com for more info.

Er det linja mi eller er steam nedde nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har akkurat starta preload av CS for Source, så det kan godt være at det er mye load eller systemet er nede for en kort periode.

Skrevet (endret)

Du er ikke alene har akkurat det samme problemet bare at jeg får ingen feilmelding.

Hos meg prøver den å connecte men detter ut igjen. :no:

Jeg har lyst å spille CS nå!!! :realmad:

Endret av Wooho
Skrevet
Du er ikke alene har akkurat det samme problemet bare at jeg får ingen feilmelding.

Hos meg prøver den å connecte men detter ut igjen. :no:

Jeg har lyst å spille CS nå!!! :realmad:

Agree!

Gjest Slettet-QqZexW9o
Skrevet

Siste pre-loading av HL2 startet på morran idag. Steam sliter med bandwith men er tilbake senere i kveld som normalt :)

Skrevet (endret)

De av dere som ha CS 1.5 kan da spille det, det krever ikke steam, så jeg har ihvertfall noe å slå ihjel tiden med mens jeg venter at steam skall være oppe igjenn! :cool:

Fader det funker vist ikke det heller. My bad! :mad:

Endret av Wooho
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor folk lager en topic som "Er steam nede nå" med en gang de ikke får connecta til steam o.l

Synes egentlig det er temmelig meningsløst.

Går ann å ta seg en liten tur på #Steam på q-net eller andre lignende kanaler.

Du kan jo også spørre noen av vennene dine eller andre "ukjente" folk du vet om.

Skrevet

Poenget hans er at vi bryr oss ikke om dere ikke kommer innpå steam.

Han mener også at det ikke er vits for alle å skrive "Jeg kommer ikke innpå steam" osv.

Noe jeg forstår jævlig godt, kan ikke si jeg bryr meg så veldig mye.

Synes i grunn en eller annen moderator kan stenge denne tråden, og mens vi er i gang; gi men en advarsel for noe jeg sikkert har ikke har gjort. :whistle:

Skrevet (endret)

Om du ikke bryr deg ProxymuZ så trenger du ikke å gå innpå topicen en gang.

Sjønner ikke hva du maser om! :hmm:

Endret av awp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...