Gå til innhold

Forumet reorganiseres


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noe poeng i at denne tråden er åpen? Nå som alt er back to basic?

Tja tjo...

Sett bort fra at mesteparten av trådene ligger spredd for alle vinder. Og interessen for å flytte disse er minimal (om i det hele eksisterende).

En kan jo prøve p_report.gif,men om de vil flytte trådene av denn grunn begynner jeg å tvile på.

 

Mitt store irritasjonsmoment, alle vannkjølingstrådene som ligger under luft, har gjort at "report" knappen har fått gått seg varm. Men etter at jeg rapporterte enn ~200tråder sist, har ikke en eneste en blitt flyttet. Nå ligger det igjen ~2500+ tråder. Riktignok har jeg da enda ikke sjekket alle disse. Samt at dette er tråder hvor alder kan begynne å spille en rolle, men uansett har enda ingen forklart meg hvorfor disse skal ligge under luftkjøling (uansett alder).

 

Begynner vi da å trekke inn trådene innen "Overklokking av CPU", "Overklokking av skjermkort", "Case-mods" osv. i tillegg til vannkjøling begynner vi få et betydelig antall tråder som ligger spredd omkring. Mye går tapt ved denne løsningen, siden event. søk i forumet innen disse temaene vil bli håpløse da event. svar på spørsmål ol. ligger plasser i film "forum".

 

Og alt dette rotet for ingenting? :no::thumbdown:

Lenke til kommentar
En kan jo prøve p_report.gif,men om de vil flytte trådene av denn grunn begynner jeg å tvile på.

 

Mitt store irritasjonsmoment, alle vannkjølingstrådene som ligger under luft, har gjort at "report" knappen har fått gått seg varm. Men etter at jeg rapporterte enn ~200tråder sist, har ikke en eneste en blitt flyttet.

Jeg flyttet mange av disse trådene, som var rapportert, for harde livet en natt... så at ingen har blitt flyttet, er bare tull. Har etter det ikke sett en eneste en slik rapportert, så da har noen andre enten flyttet de, eller gitt blanke. Men de som lå feilpostet på de første sidene, har jeg flyttet ihvertfall (av de som ble rapportert).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...