rvenes Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Når eg nå starter opp FireFox så kjem det opp "Choose user Profile" Det er kun ein profil der, og det er den som er default, altså den eg bruker. Eg velger den og trykker "Start FireFox" Så kjem det: Firefox cannont use the profile "default" becaouse it is in use. Please choose another profile or create a new one. Eg vil ha tilbake min profil! den kan da #¤%& ikkje berre stikke av med profilen min vel? Det skjedde meg på jobben før den blei versjon 1.0 også! da også klikka den i vinkel! måtte legge inn alt mulig igjen. Kordan fixe eg dette da?
Bruun Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Jeg hadde det samme problemet. Du må gå in i Kjør og skrive ett eller annet som jeg ikke husker akkurat nå, men det ligger under "Help" i browseren
OBServer Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Hadde samme problemet i går. For meg hjalp det å åpne Task Manager og avslutte firefox.exe prosessen.
rvenes Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 Ok. tok ein restart, og jaggu fønka det etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå