Djevlen Skrevet 30. september 2004 Forfatter Skrevet 30. september 2004 å si at de skal ta med volvo 240 blir litt drøyt... Skal de kanskje ta me Volvo 240? Hvor digg om de gjør det. Elsker 240 De skal nok ikke ta med Volvo 240 nei.... Det hadde bare blitt sykt! (det er nå min mening ihvertfall )
EviLEddiE Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 For min del, så håper jeg at PC-versjonen får en fungerende multiplayer over LAN, slik at man ikke trenger å ty til jalla 3. parts programmer utenom. Noen som vet om EA har offentliggjort noen liste over musikken i NFSU2? Hvis "Usher - Yeah!" settes opp som tittellåten (som "Lil' Jon & the Eastside Boyz - Get Low" var det i NFSU), er EA på god vei til å sikre seg (minst) 1 fornøyd kunde! Og til dem som ønsker et bilspill der man kan modde bilen, OG kjøre i dagslys, bør Forza Motorsport (Xbox) være et alternativ?
hallyboy Skrevet 30. september 2004 Skrevet 30. september 2004 Jeg håper at man kan stå å daske på bilen sånn som han PWNERN gjør i Pure pwnage på introen... det hadde vært ganske fett..
ebso86 Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 Av NFSU2 forventer jeg: - Utallige flere baner en forgjengeren hadde å tilby. - Bedre grafikk seffølgelig. - Og flere muligheter til bilstyling. det blir ikke flere baner, konseptet de skal bruke nå er at du kan velge hvilken rute i beyn du selv vil ta, blir liksom ikke tvunget til å kjøre en spesiell rute gjennom byen. Grafikken blir helt sikkert hakket bedre men vil beholde sitt særpreg. Det skal vist komme masse nye stylingdeler, det som jeg foreløpig vet om er lydsystemer og "spinner"-felger. Resten av utvalget er garantert frisket opp det også. billisten har jeg ikke fått tak i ennå men jeg vet ivertfall at det kommer minst 2 nye biler, RX8 og evo8
Feh Skrevet 1. oktober 2004 Skrevet 1. oktober 2004 240 med lastebilturbo En annen forhåpning ville ha vært hvis det gikk an å kjøre race i point to point, som at man velger et start sted, og ett mål, så man kunne kjøre hvor hjertet måtte ønske, man måtte bare komme først frem for å vinne! Da kreves det litt mer, man må kunne banen, snarveier, etc. og det burde gå an å kjøre mange steder En annen ting, er at jeg håper vi får en smart AI... Som ikke bruker den sinnsyke catchupen som er i NFSU1, men som kan tenke ut forskjellige ruter, og følge dem, og når han faller bak, så BLIR HAN LIGGENDE BAK, FORDI HAN ER EN DÅRLIG SJÅFØR, IKKENOE "JUKS"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå