Gå til innhold

Vil DU ha billig CS med mere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har ingenting med denne siden å gjøre selv men syntes det var så billig at jeg måtte dele det med resten av dere :p

DENNE siden selger de "tilbakeleverte" steam-keys for 7 USD! Alle sammen er garantert til å fungere. Billigere får du de ikke tror jeg ;) Jeg kjøpte to. Nå slipper guttungen å gå inn på min konto å skifte nick og sens. :w00t: Den andre kjøpte jeg som gave til en kamerat av meg. (på tide han begynner med online-spilling)

Endret av Sjefern
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres iffy ut det der, men hadde det ikke vært fordi at vi allerede har 4 kontoer her i huset, ville jeg prøvd :p

Gutten min er 8 år og sjefen, hvor befinner dere dere i landet da? Er vel slutt på tiden der unger reiser på leirskole i 5. klasse, nå reiser hele familien på LAN i stedet :p

Skrevet
Ja leirskole-dagene er vel over :cry: Vi bor i Tønsberg. Fin by det.

jeg bor også i Tønsberg! :p

tror nesten jeg skal kjøpe en key til en kamerat jeg også, kjipt at han ikke kan spille mot meg..

Skrevet

Fint med cd key til counterstrike på salg.

Men hvordan kan jeg få tak i cdkey til Counter Strike: Condition Zero som fungerer online?

• 4 uker senere...
Skrevet

Noen som har faktisk har fått nøkkel fra Counterkeys? Har bestilt i går, fremdeles ikke fått, og fyren som driver det svarer ikke på mail eller i forum.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...