Enviro Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Her er en liten presentasjon av det jeg mener er bort imot den ultimate spillopplevelsen; DOOM3 med Prosjektor, 5.1-Surround og Rumperistere Vi skrapet sammen noe utstyr for å se hvor skremmende Doom3 virkelig kunne bli... Bilde: 3M prosjektor og lerret. Lyd: Høyttalersett: Yamaha NS-10MM-serien Sub: Yamaha YST-SW315 Surroundforsterker: Yamaha RXV-450 Rumperistere: 2 stk. Bass shaker BR-25 PC: AMD Athlon 64 2800+ 1.8 GHz Socket 754 MSI K8N NEO Platinum Edition S754 nForce3 TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB Ingen av oss er av den lettskremte typen, men dette overgår alt...
KydeX Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Hehe, konge oppsett. Synes det var skremmende nok da jeg spilte det på laptopen min med headsettet på jeg
neb Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 (endret) kult.. dette så døds fett ut... hvordan fungerer den romperister greia..? Edit: dere må sprøve å spille silent hill på dette systemet da.. Doom er jo anti skremmende iforhold! mvh bigben Endret 25. september 2004 av bigben247
Enviro Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 (endret) kult.. dette så døds fett ut... hvordan fungerer den romperister greia..? mvh bigben Får de lave frekvensene (<50Hz) til å forplante seg fysisk i sofaen . (Hvis d var det du mente) Endret 25. september 2004 av Enviro
El Fantasma Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 Veldig flott, men denne er feilpostet!
neb Skrevet 25. september 2004 Skrevet 25. september 2004 kult.. dette så døds fett ut... hvordan fungerer den romperister greia..? mvh bigben Får de lave frekvensene (<50Hz) til å forplante seg fysisk i sofaen . (Hvis d var det du mente) stilig! må jeg få tak i ! men hvor? og til den rette sum av?
Skurupu Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hvordan kan folk i det hele tatt sammenligne Doom 3 med "den ultimate spillopplevelsen"? Personlig synes jeg Doom 3 suger heste pung, men jeg respekterer at andre kanskje synes det er bra. Men å kalle det "den ultimate spillopplevelsen", det var vell litt drøyt?
Kenny000 Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hvordan kan folk i det hele tatt sammenligne Doom 3 med "den ultimate spillopplevelsen"? Personlig synes jeg Doom 3 suger heste pung, men jeg respekterer at andre kanskje synes det er bra. Men å kalle det "den ultimate spillopplevelsen", det var vell litt drøyt? Spillopplevelsen kan være ultimat uten at spillet er det..
Woilef Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hva med og tenne noen stearinlys og male noen pentagrammer i blod på veggen for og sette prikken over i`en.... :!:
Erijk Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Hehe kongebra detta her, jeg syntes også det var skummelt å spille det på min lille 19" å 5.1 anlegg her
Enviro Skrevet 27. september 2004 Forfatter Skrevet 27. september 2004 Hvor får du kjøpt de rumpe risterne? Jeg kjøpte mine her. Husk at de krever egen forsterker. Veldig flott, men denne er feilpostet! Jeg er litt uerfaren med forum, hvor burde den vært postet? Kan den flyttes evt.? Maverick: Ghost Recon er konge Et spill med sjel.
Sigga Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Hmmm.....Tror jeg går å gjør det samme med anlegget til broder'n.
Doga Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Helfett oppsett!! Det skulle som nevnt vært prøvd med Silent Hill og Resident Evil seriene også! Jeg kunne dødd av det!
ttt Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 flott oppsett. sikkert noko anna ein å spele på ein liten 17" med eit par gamle høgtalarar.
Enviro Skrevet 28. september 2004 Forfatter Skrevet 28. september 2004 Oj, der var tråden flyttet Hvordan kan folk i det hele tatt sammenligne Doom 3 med "den ultimate spillopplevelsen"? Personlig synes jeg Doom 3 suger heste pung, men jeg respekterer at andre kanskje synes det er bra. Men å kalle det "den ultimate spillopplevelsen", det var vell litt drøyt? Hvis du ser nærmere på emne tittelen så er det skrevet i spørsmålsform dere må sprøve å spille silent hill på dette systemet da.. Doom er jo anti skremmende iforhold! Det skal nok prøves, vær sikker Må bare få tak i spillet først
cockmyrifle Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Hehe, dette skulle jeg likt å hatt i stua ja
Laman Skrevet 28. september 2004 Skrevet 28. september 2004 Hvis vi nå bare bytter ut Doom 3 mot Halo (Xbox)... =
owgrant Skrevet 29. september 2004 Skrevet 29. september 2004 Konge Enviro, du har fått bass shaker greiene ser jeg. Tar med xboxen utover en dag så kan vi se om det blir en bedre spill opplevelse. Hvem er det som bidrar med prosjektoren?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå