Gå til innhold

Drikke seg full i Sims 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan jo evt. drikke en del mens du spiller, så får du sånn cirka effekten ;)

Lite tragisk å pilse foran PC'n og spille SIMS ;)

Det som er tragisk, er at du forbinder øl med fyll og fest..

Øl av og til godt ellers og, din 14tiss :p:)

Ja er det ikke vanlig å forbinde øl med fyll og fest? Hva forbinder du med fyll? Saft?

Skrevet
De som har oversatt Sims2 til norsk har faktisk gjort en kjempejobb. "Årnings" er et genialt ord :thumbup:

Spiller det med engelsk tekst. Der står det 'wohoo' :)

Skrevet

Ja er det ikke vanlig å forbinde øl med fyll og fest? Hva forbinder du med fyll? Saft?

Han sa han forbinder øl med fest. Ikke fest med øl! :hrm:

Det han mente er at han synes det er tragisk at noen forbinder øl med det å drikke seg full. Det er endel som drikker det til kos også. Akkurat som endel drikker seg et glass Cola på kvelden, kan man også ta et glass øl, om man er over 18 år da!

Skrevet

Han sa han forbinder øl med fest. Ikke fest med øl! :hrm:

Det han mente er at han synes det er tragisk at noen forbinder øl med det å drikke seg full. Det er endel som drikker det til kos også. Akkurat som endel drikker seg et glass Cola på kvelden, kan man også ta et glass øl, om man er over 18 år da!

Ja, man må være over 18..

Skrevet
De som har oversatt Sims2 til norsk har faktisk gjort en kjempejobb. "Årnings" er et genialt ord :thumbup:

Sterkt uenig :)

"Årnings" er et ord som kanskje passer bra for Oslo-området, men som bergenser føler jeg meg sterkt støtt av at man bruker et såpass latterlig ord :D

Installerte på Engelsk isteden, jeg. EA har for øvrig historie for å gjøre relativt morsomme oversettelser. Husker fra manualen til Warhammer: Dark Omen (tror jeg det het). Night Goblins -> Nattnisse, Night Goblin Shaman -> Nattnisse trollman Night Goblin Savage -> Nattnisse villmann på Fleinsopp.

:D

Skrevet

Sterkt uenig :)

"Årnings" er et ord som kanskje passer bra for Oslo-området, men som bergenser føler jeg meg sterkt støtt av at man bruker et såpass latterlig ord :D

Installerte på Engelsk isteden, jeg. EA har for øvrig historie for å gjøre relativt morsomme oversettelser. Husker fra manualen til Warhammer: Dark Omen (tror jeg det het). Night Goblins -> Nattnisse, Night Goblin Shaman -> Nattnisse trollman Night Goblin Savage -> Nattnisse villmann på Fleinsopp.

:D

hehe :D

Skrevet

ja, men slik har landet desverre blitt... Jeg kan godt nyte noen pils foran PC'en.. Ingenting som å se en film med noen kamerater, og masse øl. (trenger så absolutt ikke å på byen hver gang man drikker)

Skrevet
Ingenting som å se en film med noen kamerater, og masse øl. (trenger så absolutt ikke å på byen hver gang man drikker)

Man trenger da vitterlig ikke å drikke, selv om man drikker øl!

Skrevet

Spiller det med engelsk tekst. Der står det 'wohoo' :)

Årnigs er jo mye tøffere :thumbup:

Nei nei nei... Årnings er ikke et ord, og i alle tilfelle ikke et verb. brukbar oversettelse kunne vært f.eks. "ha seg" eller lignende... det er hvertfall et uttrykk som brukes av folk under 40...

lilleninni

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...