Gå til innhold

Hvilken skal jeg velge? Jamo E670/X870?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, snakket med Pappa, og det blir E670.. Veldig mye fordi X870 ser altfor "hi-tech" ut, og du må liksom bytte de ut etter 5 år fordi de er gått ut av moten.. hehe.

Ingenting går ut av mote.....

D590 ser ut som B&O fra 70-åra.

AT d590 Ser ut som de er fra 70 åra er jeg ikke enig i.. Har de faktisk rett bak meg, og syns de ser ganske bra ut..

Har du sett b&o fra 70/80-åra?

Det er ialle det jeg tenker når jeg ser på mine d590.

Det er jo igrunn ganske Gamle høytalere, bare at de er blitt oppdatert på en måte.. Vi hadde de her hjemme i stuen på 90 tallet.. 1996 tror jeg..

Lenke til kommentar
har e 670 sjøl og e godt fornøyd.. skulle ønska eg kunne ha skrudd endo lengre opp før da vrenge seg, har da kanskje med forsterkaren min å sei?? panasonic he7  5 ganger 80 watt.

Har ikke opplevd noe forvrenging på mine, med min onkyo 5*100 watts forsterker, men nå har jeg aldri hatt behov for å sette den på maks lyd heller da, det er utriveligt lenge før den når maks.

Endret av Thorsen
Lenke til kommentar
har e 670 sjøl og e godt fornøyd.. skulle ønska eg kunne ha skrudd endo lengre opp før da vrenge seg, har da kanskje med forsterkaren min å sei?? panasonic he7 5 ganger 80 watt.

det har nok noe med forsterkeren og gjøre ja.. Disse jabsene er ikke spesiellt kraftige.

 

Selv byttet jeg fra Sony receiver til Vincent multikanals forsterker. Og nå kan jeg spille over dobbelt så høyt uten et snev av forvrengning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...