Gå til innhold

Half-Life: Kan ta 6 måneder før HL2 blir utgitt

Anbefalte innlegg

Skrevet
Half-Life 2 Held Hostage? [september 24, 2004, 6:50 pm EDT] - 8 Comments

Half-Life 2 held hostage on GameSpot has more information from the ongoing legal battle between Valve and Sierra/Vivendi, indicating that it's possible that the release of Half-Life 2 could potentially be delayed by as much as six months as a result of the spat.

The following was entered into the court records by VU Games' deputy general counsel Eric Roeder:

"Valve has announced that it will deliver a release candidate version of Half-Life 2 (HL2) (a game required under the 2001 SPA) to Sierra/VUG within the next few weeks. If Valve delivers a release candidate version that complies with the contract and is a Final Milestone, then VUG will have six months to release the product under the 2001 SPA. Valve is pressing VUG to release the product early within that six month window, and its representatives have made a number of public statements without our consent or concurrence that the product will be published and released to the general public in September of this year."

http://www.gamespot.com/news/2004/09/24/news_6108100.html

Alt som IKKE vivendi har sagt, kan dere bare glemme å høre på..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet
TCI Shut the fuck up!! Hvis du ikke har noe annet fornuftig å si... :nei:

Hva er det nå da?

Jeg sa jo bare at du skulle lese artiklen. Der står det nemlig alt du trenger å vite...

Skrevet (endret)

Del fire av pre-loaden er lastet ned, og der ligger exe-filen, slik jeg forstår det. Det er vel uaktuelt at de skal erstatte de filene som er lastet ned med nye filer, og både VALVe og VU er vel interessert i å tjene penger, så det kan umulig være lenge til nå. Jeg tipper midten av oktober, senest.

EDIT: det var kanskje bare CS:S som var med i siste preload? Uansett... VALVe og VU kan jo bare starte å selge, og så får rettssaken avgjøre om VALVe kan ta seg betalt for egen distribusjon (dvs over Steam), eller om VU har alle rettigheter for distribuering.

Endret av emacoolit
Skrevet

Er dette en furom med mange tullinger eller? Hvis det er det så er jeg *gone* for alltid..

Folk som poster inn bare for å få flest posteringer...? :nei:

Jeg sier hvertfall ikke noe meningsløs...

Skrevet
Er dette en furom med mange tullinger eller? Hvis det er det så er jeg *gone* for alltid..

Folk som poster inn bare for å få flest posteringer...? :nei:

Jeg sier hvertfall ikke noe meningsløs...

:roll:

Hold deg til emnet og respekter alle de andre. Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor du angrep meg bare pga. at jeg ba deg lese artiklen. Ingen vits å slenge dritt til andre uten begrunnelser.

Skrevet
Fyfaen som Vivendi har driti på draget hvis en warez gruppe får tak i release candidaten.

Da kommer hvertfall jeg til å laste det ned med god samvittighet, jeg eier tross alt spillet.

Hmm interresant, det stemmer vel hvis du har fått "gavekortetet" for HL2 via skjermkort kjøp osv.

Da har du vel faktisk teknisk lov til å laste ned og spille warez versjonen når den kommer.

Skrevet
Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor du angrep meg bare pga. at jeg ba deg lese artiklen

Ikke ta dette personlig , men ut ifra dine poster så jeg liker ikke folk som deg.

Folk som er "wannabe" moderator/admins, folk som samler på posteringer.

Så lenge en admin ikke sensurere mine poster så kan jeg bestemme hva du kan og ikke kan lese det jeg skriver.

Jeg innrømmer at jeg jeg tok det litt hardt da jeg skrev "shut the fuck up" til deg, jeg skulle ha sagt: TCI SHUT UP!!

Vil du oppnå respekt fra andre må du gjøre/si noe som er fornuftig.

Skrevet
Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor du angrep meg bare pga. at jeg ba deg lese artiklen

Ikke ta dette personlig , men ut ifra dine poster så jeg liker ikke folk som deg.

Så lenge en admin ikke sensurere mine poster så kan jeg bestemme hva du kan og ikke kan lese det jeg skriver.

Jeg innrømmer at jeg jeg tok det litt hardt da jeg skrev "shut the fuck up" til deg, jeg skulle ha sagt: TCI SHUT UP!!

Selfølgelig tar jeg det ikke personlig. Og jeg liker ikke folk som ikke kan diskutere på normale måter. Ja det kan hende jeg kan virke som en moderator noen ganger, men det gjør jeg ikke med vilje sånn sett. Og jeg samler absolutt ikke på poster. Jeg vil anta at langt over 95% av postene jeg har laget på dette forumet er informative og ikke tull.

Men nå gidder jeg ikke poste mer off-topic her så dersom det var noe mer så kan vi heller ta det på PM istedet.

Skrevet (endret)

Selfølgelig tar jeg det ikke personlig. Og jeg liker ikke folk som ikke kan diskutere på normale måter. Ja det kan hende jeg kan virke som en moderator noen ganger, men det gjør jeg ikke med vilje sånn sett. Og jeg samler absolutt ikke på poster. Jeg vil anta at langt over 95% av postene jeg har laget på dette forumet er informative og ikke tull.

Men nå gidder jeg ikke poste mer off-topic her så dersom det var noe mer så kan vi heller ta det på PM istedet.

Denne diskusjonen kan dere føre via PM, og slutt med off topic pjattet, ellers blir dere begge sendt på ferie til slutt! :mad:

EDIT: Lols, leste ikke den siste linja di før nå, TCi! :!:

Endret av MeTa][iC
Skrevet
Fyfaen som Vivendi har driti på draget hvis en warez gruppe får tak i release candidaten.

Da kommer hvertfall jeg til å laste det ned med god samvittighet, jeg eier tross alt spillet.

Hmm interresant, det stemmer vel hvis du har fått "gavekortetet" for HL2 via skjermkort kjøp osv.

Da har du vel faktisk teknisk lov til å laste ned og spille warez versjonen når den kommer.

da bøyer du loven et godt stykke....

btw: dreamer, TCi er en av de få som ikke driver meningsløs spam, og hobby moding er å en sjeldenhet fra hans side.

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...