Gå til innhold

Fantastiske NETSHOP.NO Krêmen....


Anbefalte innlegg

Det er jo helt fantastisk når det kommer til service, de knuser jo alle.

 

Hadde fått ett defekt kort i posten[Det kunne ikke de noe for] så skrev jeg hva som hadde skjedd og alt på retur skjemat, fikk sendt tilbake alt te netshop.no på mandag, nå er det fredag og mitt nye kort er sendt. Det er helt fantastisk, må de komme til himmels..... :!: :dribble: :!: :w00t::w00t:

 

KOm gjerne med mere støtte saker til dem, HYLL DEM! :w00t:

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt noen retur tilfeller med dem(bare såvidt begynt å bruke dem), men bare på de to gangene jeg har bestillt fra dem må jeg si de har vist en ganske annen innstilling enn en del andre webshoper.

 

Som når jeg bestillte en PSU fra dem nå på tirsdag, og de ifølge nettspor leverte den på postkontoret i Stokke klokka 19:50.

 

Tror ikke det er så mange andre webshoper som hadde levert den den samme dagen da, når det ble såpass sent(kanskje men...).

 

 

Lurer bare på hvor lenge de klarer å holde det oppe.

 

Det blir jo nesten som en maratonløper som starter på max, og planlegger å øke etterhvert.

 

Virker jo som de holder døgnåpent.

Lenke til kommentar

Når det gjelder returer/garant jobber har de 7dager frå du levere pakken på posten til du henter pakken på posten. Vis ikkje har ein rett på erstatnings produkt i mellomtiden.

 

Hitt til har ingen netbutikker greid dette i mine garanti saker. Alle holder hardnakket på at de har 7dager fra de har mottatt pakken til de sender den. Ein skal i tillegg ha erstatning for utlegg til frakt ol.

 

Leter etter paragrafen...

Lenke til kommentar

Forbrukerkjøpslova

 

§ 30. Gjennomføring av avhjelp

 

Avhjelp skal skje uten kostnad og uten vesentlig ulempe for forbrukeren innen rimelig tid og uten risiko for at forbrukeren ikke får dekket sine utlegg av selgeren.

 

Selgeren har ikke rett til å foreta mer enn to avhjelpsforsøk for samme mangel, med mindre det foreligger særlige grunner som gjør at ytterligere avhjelp er rimelig.

 

Hvis selgerens avhjelp vil medføre at forbrukeren i mer enn en uke vil bli avskåret fra å bruke tingen, kan forbrukeren kreve å få stilt en erstatningsgjenstand til rådighet for selgerens regning. Dette gjelder likevel bare hvis kravet fremstår som rimelig sett i forhold til forbrukerens behov og den kostnad eller ulempe som selgeren påføres.

 

Dersom det ikke foreligger en mangel, kan selgeren bare kreve betaling for undersøkelser som har vært nødvendige for å avgjøre om det foreligger en mangel, og betaling for reparasjon av tingen, dersom selgeren har gjort forbrukeren uttrykkelig oppmerksom på at han eller hun selv må dekke slike kostnader.

Lenke til kommentar

Kjøpte nylig en PC hos NetShop jeg hadde noen problemer med, og servicen jeg møtte hos NetShop var enestående. Aldri opplevd bedre. Ingen ventetid på telefonen, meget hyggelige ansatte og ekstrem hjelpsomhet. Selv om ikke hele maskinen var satt sammen av deler fra NetShop, fikk jeg tilbud om å sende inn hele rukkelet, så skulle de se på det. Nå fant jeg feilen selv, og den var på en del jeg hadde kjøpt hos NetShop, som lot seg lett fikse, så jeg slapp å sende den inn, men likevel meget bra. Fatter ikke hvordan de klarer det :)

 

Heretter hander jeg kun hos NetShop, såfremt de har de varene jeg trenger. Håper bare de gjør det mulig å handle med VISA i nærmeste framtid, så man slipper å bruke oppkrav.

 

Hvis ikke NetShop får årets webshop-pris fra Hardware.no må noe være alvorlig galt :)

Lenke til kommentar

Har også bare gode erfaringer med Netshop. Lynrask på mail. Lynrask på utsendelse av varer. Lynrask på tilbakebetaling hvis en bruker angreretten. De ordner opp og styrer på, og alltid hyggelig. En helt klar referanse-webshop. Prisene er også svært gode. Hvis de opprettholder både service og priser fremover kommer de til å knuse all konkurranse. Bank i bordet.

Lenke til kommentar

Ja det med mail midt på natta har jeg også opplevd, de sendte en pakke til meg også kl. 23.32. Hvordan får de det til, virker nesten som de EIER posten, hehe. Neida har vel med at post terminalen ligger der, men det er jo bare ett bevis på at nok en ting er timet fra deres side. :D

Endret av Perrrry
Lenke til kommentar

Akkurat det med pakker som ikke blir registrert på posten før midt på natten - så er vel forklaringen på det at posten ikke akkurat registrerer pakken med en gang de får den inn på postkontoret.

 

Kommer jo en bil med pakker om gangen er ikke akkurat sånn at posten får inn en og en om gangen. Da blir pakken gjerne liggende en liten stund før noen får tid til å ta seg av den på posten.

 

Vet ikke noe spesiellt om netshop sitt system, men det er slik med pakker fra store bedrifter forøvrig.

Lenke til kommentar

Supporten til Netshop er enestående, ikke tvil om det. Har hatt en del returer, ikke bestandig at varen nødvendigvis har vært defekt, men den har ikke levd opp til forventningene og spesifikasjonene. Heldigvis har de sett poengene og vært enige.

 

God service er noe de tjener mer på framfor de laveste prisene tror jeg, ikke det at de har dårlige proser... Skal jeg anbefale en nettbutikk til andre er det gjerne Netshop det, nettopp på grunn av den gode servicen.

 

Videre har de vist at det er mulig for en nettbutikk å vise god service og på en måte få et mer personlig forhold, som ofte har vært mangelen ved nettbutikker.

 

Ser også ut til andre nettbutikker har fått øynene opp for at god service er viktig. Har aldri vært så mange aktive nettbutikker inne på forumet heller tror jeg. Mye av dette tror jeg vi kan takke denne butikken for.

 

Får bare håpe de ikke vokser så fort at det er greit å yte service nå så lenge de tjener mer og mer, og så fort det flater ut kutter de ned på servicen for å fremdeles ha en økning i inntjeningen...

 

Sier ikke at det skjer, men det er ikke et nytt fenomen. På den annen side kan det at konkurrentene får øynene opp for service sikre at de er nødt til å fortsette med det uansett hvordan salget i fremtiden blir... Liker ikke halleluja stemninger...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...