hesteballer Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 (endret) jeg har akkurat fått the sims 2. et spill som jeg har gledet meg til å prøve. men, da jeg hadde fått instalert og startet det, kom jeg ikke lengere enn til menyen i spillet før ALT stoppet helt opp, lyden hang seg å jeg hadde ikke noe annet valg enn å ta en reboot. Etter hvert har jeg prøvd flere spill som: Richard burns rally, Ballistics , Contract J.A.C.K og Lock on......jeg har samme problemet med alle disse spilla... jeg har prøvd alt fra å laste ned nye drivere til å formatere. Noen som hvet hva det kan være????? Jeg har: AMD athlon 1800 XP ATI Radeon 9600 pro 1024 mb ddr ram Edit: Endret litt på emnefeltet ditt Endret 26. september 2004 av jokki
K.O. Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 jeg har samme problemet, faen at ingen har svart!
enden Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Dette er ikke hardware-relatert. Flyttes til spillseksjonen. Venligst plasser tråden i rett forum neste gang
hesteballer Skrevet 25. september 2004 Forfatter Skrevet 25. september 2004 jeg har Sound Blaster Live 5.1...
jokki Skrevet 26. september 2004 Skrevet 26. september 2004 Endret litt på emnefeltet ditt så folk forstår litt bedre hva problemet ditt er uten å måtte gå inn i tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå