Gå til innhold

RPG spill .....


Anbefalte innlegg

Jeg spilte demoen til Dungeon Siege Legends of Aranna, det så utrolig bra ut. Sånn liker jeg spillet, bare at det var monstre jeg sloss mot. Skulle vært litt mer realistisk. Jeg har først oppdaga nå at det blir helt umulig å finne et RPG som sloss mot andre mennesker. Total war er vel det nermeste spillet jeg fant, som da egentlig ikke er RPG, men mer et strategi spill.

I Fallout-spillene "sloss" du nesten utelukkende mot mennesker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg spilte demoen til Dungeon Siege Legends of Aranna, det så utrolig bra ut. Sånn liker jeg spillet, bare at det var monstre jeg sloss mot. Skulle vært litt mer realistisk.  Jeg har først oppdaga nå at det blir helt umulig å finne et RPG som sloss mot andre mennesker. Total war er vel det nermeste spillet jeg fant, som da egentlig ikke er RPG, men mer et strategi spill.

I Fallout-spillene "sloss" du nesten utelukkende mot mennesker.

Det er sikkert bra, men du må klare å se hva du sloss med og mot. Grafikken er dårlig på de bildene i hvertfall, så ikke som et spill for meg, men sikkert for mange andre. Det er ikke bare grafikken som gjør spillet dårlig for meg.......samma det, jeg likte i hvertfall ikke det jeg så.

Lenke til kommentar

Fallout 1

 

Seal of Excellence fra Avault

 

"Fallout is a truly superlative RPG. The plot is well written and intriguing, with several peripheral stories to outline the playing world. The character design and statistical system are detailed and streamlined, providing an environment in which one feels that his or her character is a unique person. Combat is simultaneously exciting and thoughtful, with an advanced system of damage and fatality. The massive selection of weaponry and protective armor allows for a large degree of personal choice on the player's part. And above all, the NPC interaction and voice acting are the best in any game to date. This game is possibly the best investment an RPG fan can presently make, and will prove entertaining for countless gaming hours. But remember to pack your Geiger counter, lest you find yourself staring at the screen through a third eye. Enjoy!" - Avault

 

Kan ikke dømme et spill utifra hva du har sett på noen få screenshots. Ja, grafikken er dårlig, men du ser da hva du skyter, du blir uansett fort vant til det når du begynner å spille, tenker til slutt ikke over grafikken lenger.

Lenke til kommentar

han ville vel ikke ha med pistoler og slikt, men fallout er rått og personlig liker jeg nwn mye mer enn DD, mest siden jeg har spilt D&D pen&paper i årevis :) diablo er et hack and slash og hører IKKE hjemme under rpg. total war er jo fantastisk men det er jo strategi..

og om grafikk ikke er vktig i det hele tatt er svaret: daggerfall *konge rpg*

Endret av zadu
Lenke til kommentar
han ville vel ikke ha med pistoler og slikt, men fallout er rått og personlig liker jeg nwn mye mer enn DD, mest siden jeg har spilt D&D pen&paper i årevis :) diablo er et hack and slash og hører IKKE hjemme under rpg. total war er jo fantastisk men det er jo strategi..

og om grafikk ikke er vktig i det hele tatt er svaret: daggerfall *konge rpg*

D&D-regler er flott, og jeg virkelig elsker Baldur's Gate-spillene og Icewind Dale, men jeg synes ikke NwN levde opp til tidligere prestasjoner.

Lenke til kommentar

The Elder Scrolls 3: Morrowind!. Har akkurat begynt på det...var litt skeptisk i begynnelsen men dette er jo faktisk ikke så værst :thumbup: (også har du jo to expansions!) ok, dette er ikke det mest realistiske når det gjelder locations å slikt, men du kan slåss mot endel mennesker. (å andre raser som ligner litt på mennesker :p )

Endret av [PsyFly]
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...