sdhild99 Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Noen som har prøvd dette? http://www.lvllord.de/?url=tools&lang=en Erfaringer?
julle Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Fungerer som F..... et must for de som driver med p2p etc.
josh909 Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 ..og som er teite nok til å installere SP2 såpass tidlig.
BioNor Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 ..og som er teite nok til å installere SP2 såpass tidlig. Den må du forklare litt nærmere...
Sabbath Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Fungerer som F..... et must for de som driver med p2p etc. Trengs ikke! Tar litt (legger vekt på litt) lenger tid å connecte til alle man skal connecte til....etter det så er alt som før......
BioNor Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Trengs ikke! Tar litt (legger vekt på litt) lenger tid å connecte til alle man skal connecte til....etter det så er alt som før...... Tja...farten har da økt med ca 400% etter at det ble patchet.
^fmj Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Jeg har ingen problemer med å få god fart og jeg har sp2 inne. Hvorfor legge inn noe slikt når man ikke trenger det?
sdhild99 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 ..og som er teite nok til å installere SP2 såpass tidlig. Mest sannsynlig kommer det ikke til å bli lansert noen ny versjon av SP2. Derfor hjelper det lite å vente. Når en SP er lansert blir denne ikke endret på. Et eksempel på dette er .Net Framework gjennom Windows Update. Det har kommet service packs til denne, men de er ikke integrert i .NET framework, selv om man er klar over de problemene som finnes. Først installerer man .NET Framework med feil, deretter service packs. Har du tenkt å vente helt til SP3? Men det hjelper vel ikke, for du vil vel ikke installere den med en gang. Dermed må du vente til SP4.... osv. Hva venter du på da? En patch til SP2 som løser alle problemer? Utenom å måtte reinstallere DivX har jeg ikke hatt noen problemer med SP2. Jeg har heller ikke problemer med P2P. Jeg bare lurte på om noen hadde erfaringer med denne patchen.
capy Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 fantes dette problemet i sp1 og? leser jo hvit på svart at patcheren er for sp2 og win2003. må sp2 patches pga Microsofts jakt på trojans, virus osv?
sdhild99 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 fantes dette problemet i sp1 og? leser jo hvit på svart at patcheren er for sp2 og win2003. må sp2 patches pga Microsofts jakt på trojans, virus osv? Nei, dette ble innført i/med SP2
josh909 Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 ..og som er teite nok til å installere SP2 såpass tidlig. Den må du forklare litt nærmere... SP2 innførte limiting på "concurrent TCP/IP-connections", som det nevnes her. Uten SP2 har man ikke det problemet. Referansen til "såpass tidlig" var egentlig ingenting mer enn at det er godt bondevett å vente litt før man installerer noe som i så stor grad endrer oppførselen til operativsystemet man kjører. Å vente på tilbakemeldinger fra "early adopters" har alltid vært en lur ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå