Gå til innhold

C60 kampanje inneholder C65!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Igjen folkens.....Værsego!  :blush:  :yes:

Jo takk! :)

 

Skulle bare ha hatt meg en. Nå som jeg skjønner at de var oppmerksomme på det blir det liksom mer moralsk forsvarlig å kjøpe.

 

I følge ham jeg snakket med sa damen i kassen på Rimi at de fikk C65 i stdet for C60 da leverandøren var tom for C60. (Eh... Right!) :)

 

Hvis noen her i Trondheim vet om andre plasser som har så "kauk" ut! ;)

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar

Hadde Nokia 3100 før denne. Bra overgang. Jeg liker C65'en min, fin farge, bra størrelse, ålreit kamera. Mye for 300 kroner iallfall.

 

Eneste jeg har å utsette på den, er at det ikke er bluetooth (jeg er kravstor :p), og at den har en tendens til å henge seg hvis jeg tar mange bilder med kameraet.

Lenke til kommentar
er det c65 som er sendt ut til hele landet?

 

så hvis jeg springer ned til byen kan jeg være sikker på at det er c65 som er inne i esken? ;)

 

litt dumt og kjøpe den for 299 så var det c60 inne i esken likevell...

Om du hadde lest litt i tråden ville du funnet ut at det er et papiromslag rundt eskene, så det eneste du behøver å gjøre for å være sikker er å se på siden av esken, eller bare dra papiromslaget litt til siden. Om esken er en C65 eske, får de en C65, om esken er en C60 eske, får du en C60.

Lenke til kommentar
Hvilken operatør har du, da?

 

-KJ

Telenor kontant eller Djuice kontant... Hadde Zalto kontant helt til de gikk konkurs eller hva nå enn skjedde med dem :dontgetit:

 

 

Om jeg skal bruke den transparent gif logoen, må jeg da enten ha datakabel eller IR for å kunne overføre den til mobilen?

Du kan da bruke WAP, hvis du har satt det opp. :yes:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan jeg kan slå av den teite "knipselyden" når man tar bilder? Har søkt litt på google, men blir ikke klokere

sjekk siemens 65 serie tråden. Der står det forklart med link å greier.

 

Kan prøve åforklare kort:

 

Bruk en datakabel å gå inn på telefonen. finn kamera lyden(.wav sikkert) å bytt den ut med en tom lydfil.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...