Gå til innhold

Radeon 9800pro eller x800pro


owgrant

Anbefalte innlegg

Hallo, ska kjøpe ny maskin om en mnds tid, regner med at det blir en amd64 (3200+).

 

Spørsmålet er hvilket skjermkort jeg ska kjøpe?? Hvor lenge vil et 9800pro holde, snakker da om de nyeste spillene. Jeg trenger ikke max oppløsning og detaljer, men sånn passe kvalitet. Hvis jeg blir nødt til å bytte kort etter ca halvt års tid er det likså greit å legge litt mer penger i et x800pro vivo (flashe til xt)??

 

Lurer også på om det er så mye forskjell på ytelsen at det forsvarer en prisforskjell på nesten 2 lapper??? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trenger jo ikke akkurat X800 pro for og spille de spillene der da. Det funker fett med det verste 9600 og en amd xp 3000. Har det selv og kjører Doom3 på det nest høyeste uten lagg på 1280*1024. Men X800 pro er knall uansett.

Helt enig... Virker som en del av forumbrukerne driter penger eller noe såndt... :yes::yes:

Lenke til kommentar

For dere som sitter med 9600 kort og mener det går smooth i nest høyeste @ 1280*1024.

 

dere burde kanskje aktivere alle effektene, eller legge til at de ikke er aktiverte.

om ikke en legesjekk? :p

 

 

nei litt seriøst. jeg trodde selv at mitt voodoo2 kort med p2-300 holdt lenge i cs, helt til jeg oppgraderte til 1Ghz og gf2GTS. Etter noen ukers spilling, prøvde jeg den gamle maskinen. siden har jeg forstått meg på god flyt.

 

som altså er over 30fps @ singleplayer ;)

Lenke til kommentar
Trenger jo ikke akkurat X800 pro for og spille de spillene der da. Det funker fett med det verste 9600 og en amd xp 3000. Har det selv og kjører Doom3 på det nest høyeste uten lagg på 1280*1024. Men X800 pro er knall uansett.

Helt enig... Virker som en del av forumbrukerne driter penger eller noe såndt... :yes::yes:

Ja, men det morsomme er at de som klager høyest over utstyr som i dag gir ytelse som er annenrangs i forhold til det dyreste fakisk selv har utstyr som er både 3rang og 4rang.

 

Så til de som selv har ti4200 og syns at radeon9800 pro er et ræva kort så kan jeg fortelle at radeon har ingen problemer med noen spilltitler som er utgitt per i dag. At det senere vil komme titler som krever x800 kort er det liten tvil om men da koster x800 korta halvparten av dagens pris også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...