Lars-Christian Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Startet faktisk igår, uten noen nevneverdige problemer før det. Satt å spillte CM, så hang alt seg opp. Startet på nytt uten å tenke mer åver det, så komm jeg meg ikke inn i XP engang (frøs rett etter jeg hadde tasta inn passord på log-in screen). Prøvde utallige ganger å komme meg inn, både i sikkermodus og alt annet. Så til slutt tenkte jeg, jaja, får formatere hele dritten da. Startet opp med en god gammel Windows 98 Oppstartsdiskett, å brukte den mest geniale kommandoen noengang oppfunnet, "format C:" All good and well, tenkte jeg - Så pang, etter 9% av formateringen, fikk jeg beskjed om at: "Ikke klar Formateringen er avbrutt" Prøvde gjentatte ganger å formatere om igjen, uten hell, samme beskjed, enten litt før eller litt senere i formateringsprosessen. Så prøvde jeg på nytt, med XP Boot CD, å formatere via der - Tok først den "lange" formateringsmetoden, og fikk da beskjed etter en rundt 20% om at disken muligens var skadet, og at jeg måtte skjekke kabler og what-not (har ikke vært inne i maskin å rørt, så det er nok ikke det, men skjekket likevel, hadde rett). Formateringen ble igjen avbrutt. Så prøvde jeg på nytt, med hurtig-metoden. Voila, funket - Helt til han begynte å kopiere install-filene over til disken - Da frøs alt igjen. Så nå sitter jeg her, og lurer på hva jeg kan gjøre? Er den død for godt, eller er det kanskje noe jeg kan jøre for å gjøre harddisken brukende igjen? Setter pris på alle svar.
Hårek Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Symptomene er ganske typisk for en defekt harddisk. Du kan sjekke disken med diagnostic program. Du finner bra linker her: http://www.ultimatebootcd.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå