Gå til innhold

P910i kan kjøpes i sverige...


2m

Anbefalte innlegg

Hei!! :D

Burde jeg kjøpe sony ericsson p910i i sverige??

Sony Ericsson P910i grå

 

 

6 110 kr

 

 

Vi får ofta förfrågningar om det ingår batteri, svensk manual, om telefon är bunden, om man får garanti (12 mån) osv. Alla våra telefoner är naturligtvis helt kompletta och kommer från en av Sveriges större distibutörer, det är exakt samma som du hittar hos din lokala handlare. Du är inte uppbunden eller låst på något sätt, såvida det inte tydligt framgår på telefonen. :w00t::thumbup:

 

Det er jo selvfølgelig svensk software da men det kan jeg jo bytte til norsk litt senere..

Men noen som vet pris på bytting av software??

Mvh Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jo bare skjermen og noen andre små ting som forsterket flipp og slikt på p910 så jeg tror p900 er et like godt kjøp når det kommer til pris.

P9xx er jo de eneste telefonene man kan ta sw oppgradering på selv, kan ta feil men.... så å kjøpe den i sverige er nok ikke et problem så fremt man ikke skal benytte seg av garanti osv, tenker da på tiden det kan ta.

Lenke til kommentar
Det er jo bare skjermen og noen andre små ting som forsterket flipp og slikt på p910 så jeg tror p900 er et like godt kjøp når det kommer til pris.

P9xx er jo de eneste telefonene man kan ta sw oppgradering på selv, kan ta feil men.... så å kjøpe den i sverige er nok ikke et problem så fremt man ikke skal benytte seg av garanti osv, tenker da på tiden det kan ta.

Og med tanke på at man kan oppgradere P900 firmwaret til P910 for kun 25$ gjør det til et enda bedre kjøp ;)

Lenke til kommentar
Men det er jo stor forskjell på skjermen da, men hva er forskjellig på programvaren da? som gjør det værdt 25$?

Vel, en god del egentlig, støtte for pro minnekort som muligjør opp til 1GB med lagringsplass, nytt menysystem, nye innlagte programmer, forbedret skjerm(selv om

det ikke er 256.000 farger så blir P900 skjermen forbedret) og mange flere grunner, gå inn på esato å finn alle forskjellene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...