Gå til innhold

T630 eller K500(i?)?


schmula

Anbefalte innlegg

Jeg synes ikke det er så mye vits i med en kjempedyr mobil, men jeg vil samtidig ha en som er litt bra.

 

Burde jeg da velge T630 eller K500?

Jeg synes T630 er finere og K500 er dyrere, men er K500 så bra at det er verdt å kjøpe den istedet?

Det oransje lyset plager meg litt og jeg liker ikke den sølvgrå versjonen. Men dette er vel noe man blir vant til..?

 

Takk for alle svar.

Endret av schmula
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes ikke det er så mye vits i med en kjempedyr mobil, men jeg vil samtidig ha en som er litt bra.

 

Burde jeg da velge T630 eller K500?

Jeg synes T630 er finere og K500 er dyrere, men er K500 så bra at det er verdt å kjøpe den istedet?

Det oransje lyset plager meg litt og jeg liker ikke den sølvgrå versjonen. Men dette er vel noe man blir vant til..?

 

Takk for all svar.

Hvis du ikke trenger blåtann, bør du kjøpe K500i!

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar
Jeg synes ikke det er så mye vits i med en kjempedyr mobil, men jeg vil samtidig ha en som er litt bra.

 

Burde jeg da velge T630 eller K500?

Jeg synes T630 er finere og K500 er dyrere, men er K500 så bra at det er verdt å kjøpe den istedet?

Det oransje lyset plager meg litt og jeg liker ikke den sølvgrå versjonen. Men dette er vel noe man blir vant til..?

 

Takk for alle svar.

Hvis du liker t630 og visse ting med k500i iriterer deg.. så kjøper du t630! :yes:

jeg hadde kjøpt k500i av de to men det er MIN mening ;)

var kjempefornøyd med min t610 og t630 er jo oppfølgeren til den så den er sikkert bra :thumbup: MEN den har litt lite minne! (2mb) :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...